مرکز نیکوکاری کانون وکلای استان البرز با هدف بهره‌گیری از ظرفیت وکلای نیکوکار دادگستری برای رسیدگی به امور حقوقی و معاضدت قضایی نیازمندان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا ، محمد محمدی‌فرد مدیرکل کمیته امداد استان البرز در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته ۲۰۰ درصد در زمینه توسعه مراکز نیکوکاری به‌ویژه مراکز فراگیر رشد داشتیم، گفت: مطمئن هستیم با شکل‌گیری ارتباط دوجانبه کمیته امداد و کانون وکلای البرز برکات و خدمات مناسبی را برای محرومان شاهد خواهیم بود .

وی ضمن تشکر از نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌هایی که هویت مددکاری را در صنف خودشان به رسمیت می‌شناسند، افزود: کمیته امداد در حوزه خدمات اجتماعی در کنار مراکز نیکوکاری قرار دارد .

محمدی‌فرد گفت: بنا داریم در آینده نزدیک جلسه مشترکی را با حضور عاملان مراکز نیکوکاری فراگیر برگزار کنیم تا ضمن گسترش این زنجیره خیر شاهد برقراری تعامل بین مراکز نیز باشیم .

مدیرکل کمیته امداد استان البرز یادآور شد: درجشن عاطفه‌ها با تشریک‌مساعی مرکز نیکوکاری فعالان اقتصادی و مرکز نیکوکاری فرهنگیان حدود پنج هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد و ۱۸ هزار دانش‌آموز نیازمند غیر تحت حمایت استان از کمک ‌های خیران بهره‌مند شدند .

حسین حجتی رئیس کانون وکلا در این آئین بابیان اینکه وکالت حرفه‌ای مقدس است که جوهره آن همدردی با مردم است و وکیل مردم نیز امین مردم است و اسرار آن‌ها را می‌شنود گفت: ایجاد مرکز نیکوکاری از ضروریاتی است که تاکنون مغفول واقع‌شده و البته کانون وکلا در خصوص پذیرش معاضدت‌های قضایی مددجویان درگذشته با امداد همکاری خوبی داشته است .

وی افزود: انتظار امروز از کمیته امداد همانند انتظار از جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس است و این نهاد می‌تواند در امر اشتغال با عملکرد جهادی به کاهش بیکاری کمک کند.

گفتنی است در این برنامه گزارشی از فعالیت‌های کمیته امداد در حوزه اشتغال توسط مدیر کل این نهاد در البرز ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.