به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در مراسم آغاز گازرسانی به روستاهای حاشیه جاده کرج - چالوس در روستای کندر بخش آسارا افزود: امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم که یادآور رشادت ها، دلاوری های انقلاب 57 است.
وی ادامه داد: بنابراین به کوری چشم دشمنان نظام که تمام تلاش خود را کردند تا بر سر راه استقلال و آبادانی کشور اختلال ایجاد کنند، بالنده تر از گذشته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.
شهبازی گفت: افتخار جمهوری اسلامی ایران از بدو پیروزی، آبادانی روستاها و خدمت به روستاییان بوده است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم، عنوان کرد: در طول چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی، مردم و مسئولان در کنار یکدیگر با هدف رشد و توسعه همه جانبه کشور متحد و منسجم حضور یافته اند.
وی افزود: استان البرز نیز در سایه این همراهی و امنیتی که کشور در خاورمیانه دارد، با ریل گذاری صحیح در مسیر تحقق اهداف نظام و برنامه های دولت حرکت می کند.
شهبازی خاطرنشان کرد: با وجود موانع اقتصادی کشور، اکنون هزار و 100 میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به روستاهای محور کرج - چالوس تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: مسئولان استان در سطوح مختلف با کار و تلاش شبانه روزی درصدد هستند گره از مشکلات مردم باز کنند.
استاندار البرز گفت: بر اساس تعهدات پیمانکار در صورت همراهی مجموعه استان البرز، نظارت های جدی، مردم بخش آسارا و روستاهای محور کرج - چالوس ظرف 2 سال از نعمت گاز برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: با تلاش مردم بخش آسارا و فراهم آوردن اسباب لازم، شهرنشینان کرج، تهران و سایر استان ها روستاهای این بخش را برای سکونت انتخاب کرده اند.
شهبازی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به دولت گازی معروف است، گفت: بر این اساس که از سال 92 تاکنون بسیاری از مناطق محروم از موهبت گاز، به این امکان دست یافتند.
وی افزود: در این برهه بهره برداری از میادین مشترک گازی و بخصوص پالایشگاه بید بلند بهبهان به سرانجام رسید که بواسطه این امور تا پایان دولت تدبیر و امید تمامی مناطق کشور از موهبت گاز شهری بهره مند می شوند.
مدیرکل شرکت گاز استان البرز نیزگفت: گازرسانی در روستای کندر با اعتبار 93 میلیارد تومان با 600 انشعاب آغاز شد.
حسین تقی نژاد افزود: در صورت همراهی مجموعه مسئولان مربوطه این پروژه در روستای کندر کمتر از یک سال به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: در مجموع پروژه گازرسانی به روستاهای واقع در مسیر کرج _ چالوس در چهار فاز روستای بالادست سد امیرکبیر و 3 فاز روستاهای پایین دست تعریف شده است.
تقی نژاد گفت: اعتبار پیش بینی شده برای این پروژه در مجموع هزار و 100 میلیارد ریال است که در مدت 3 سال به بهره برداری می رسد.
بخش آسارا در جاده کرج - چالوس شامل یک شهر به نام شهر آسارا و شامل سه دهستان به نامهای آدران، آسارا و نسا است که دهستان ها در مجموع 56 روستا را در خود جای داده است.
جمعیت بومی آسارا که بصورت دائمی در 56 روستا و یک شهر این بخش زندگی می‌کنند حدود 25 هزار نفر است که تعداد 6 هزار و 200 واحد مسکونی دراین بخش وجود دارد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.