به گزارش ایرنا، شهردار فردیس در آئین گشایش این گرمخانه گفت: این مکان با زیر بنای 250متر دارای ظرفیت پذیرش 40 نفر به صورت شبانه روزی است.
منوچهر غفاری افزود: با کمک ماموران شهرداری بانوان بی سرپناه به این مکان در فلکه پنجم ضلع غربی بلواربیات فردیس انتقال می یابند.
وی اظهار داشت :ارایه امکاناتی نظیر اسکان، استراحت، استحمام، غذای گرم، لباس و صبحانه در این مکان تدارک دیده شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز نی در این آیین به اقدامات آموزشی و خدماتی به بانوان استان اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره مسیر کسب و کار من که در قالب این دوره صد نفر از بانوان سرپرست آموزش های کارآفرینی دیدند و در مسیر اشتغال تا زمان ورود به بازار، حمایت های مشاوره ای از آن ها صورت می گیرد.
مریم اسماعیلی فرد اظهار داشت: یکی از مواردی که ما دنبال می کنیم موضوع وضعیت انتصاب های مدیریتی زنان است.
وی ادامه افزود: بر اساس ابلاغیه رئیس جمهوری تا پایان برنامه ششم توسعه باید 30 درصد از مناصب مدیریتی در اختیار زنان قرار بگیرد و این موضوع مورد اهتمام جدی استاندار البرز قرار دارد.
اسماعیلی فرد افزود: یکی از ملاک های ارزیابی سالیانه مدیران استانی بحث تحقق سهمیه 30 درصد مناصب بانوان است که این موضوع را رصد می کنیم.
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: همچنین رونمایی از پوستر جشنواره البرز بانو اقدام بسیار مهمی است که قرار است همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان البرز صورت بگیرد.
اسماعیلی فرد افزود: در چارچوب جشنواره البرز بانو، زنان توانمند استان البرز را خود شهروندان از طریق تلفن همراه شناسایی کنند و با تهیه فیلم کوتاه می توانند در این جشنواره شرکت کنند و جوایز ارزنده ای روا دریافت کنند.
وی ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره تولید محتوا از زنان توانمند استان البرز است تا به خودباوری برسند.
7413/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.