منصور رحمانیان روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگارایرنا اظهارداشت: بررسی آخرین الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از ورود سامانه بارشی و سرد از اواخر امشب تا جمعه عصر به منطقه البرزمرکزی است.
وی ادامه داد: پیامد این وضعیت ابتدا رگبار و رعدو برق و سپس بارش ها به صورت برف و کولاک در تمام نقاط استان خواهد بود که احتمال انسداد راه های کوهستانی و ریزش سنگ و بهمن در این محورها دور از انتظار نیست.
این مسئول وضعیت هوای امروز استان راصاف تا کمی ابری، به تدریج افزایش ابر، اواخر وقت بارش خفیف و فردا پنجشنبه را ابری در بعضی ساعات بارش باران، عصر و شب بارش برف و وزش باد گاهی شدید پیش بینی کرد.
رحمانیان گفت: آسمان پس فردا جمعه ابری و مه آلود، بعضی ساعات بارش برف و باران، وزش باد گاهی شدید همراه با روند کاهش دما است .
وی افزود: کمینه و بیشینه دمای امروز سه تا 12 درجه بالای صفر، فردا منفی یک تا 9 درجه بالای صفر و پس فردا جمعه 2- تا پنج درجه بالای صفر خواهد بود.
مدیرکل هواشناسی البرز خاطر نشان کرد: سرعت وزش باد عصر امروز در استان 20 کیلومتر در ساعت، فردا 48 کیلومتر در ساعت و پس فردا 40 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.