رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به کشف اسکلت دوران خام خواری، اضافه کرد: 3 برادر کیف قاپ به 70 فقره سرقت خود، اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پس از ارتکاب یک فقره کیف قاپی توسط موتورسوار سارق و ضربه مغزی شدن زن مالباخته در اثر افتادن موضوع در دستور کار  پلیس آگاهی استان قرار گرفت تا اینکه طی عملیات پلیسی، 3 نفر کیف قاپ که برادر بودند و یک مال خر  در این ارتباط دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه شاکیان پرونده، 40 نفر بودند، افزود: متهمان با موتور سیکلت و کلاه کاسکت اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ نادربیگی با عنوان اینکه کشفیات این سارقان اغلب، گوشی همراه بود، خاطرنشان کرد: متهمان به 70 فقره کیف‌قاپی در محدوده‌های فردیس و کرج، اعتراف کردند. 

کشف استخوان‌های دوران خام خواری

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در ادامه با اشاره به پرونده دوم، گفت: در محدوده قزلحصار، در حین حفر چاه توسط کارگران، اسکلت بدن انسانی کشف شد.

سرهنگ نادر بیگی، اظهار داشت: با کارشناسی صورت گرفته بر روی اسکلت کشف شده و با توجه به نوع حفرهای چشم و شکل دندانها، مشخص شد که قدمت این اسکلت به دوران خام خواری، مربوط است.

سرهنگ نادربیگی همچنین به پرونده سوم اشاره کرد و گفت: 3 سارق با خودروهای سمند، پراید و پژو 405 که در محدوده تهران، کرج، فردیس و اسلامشهر، اقدام به سرقت از منازل داشتند.

وی با عنوان اینکه این سارقان تحت تعقیب پلیس تهران نیز بودند، افزود: اموال مسروقه همچون چند تخته فرش و انواع لوازم منزل که عمدتا در 13‌ فقره، انجام شد بالغ بر یک میلیارد تومان ارزش داشت. که با همکاری همکاران نیروی انتظامی این افراد دستگیر شدند.

راننده وانت به 90 فقره سرقت اعتراف کرد

سرهنگ نادربیگی در ادامه این نشست، گفت: یک نفر راننده وانت بعد از دستگیری به 90 فقره سرقت از منازل و انباری آپارتمانهای کرج، اعتراف کرد.

وی با عنوان اینکه این سارق به تنهایی و بدون همدست بود، اضافه کرد: 35 فقره از سرقت ها، شناسایی شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.