به گزارش ایرنا، انتخابات هیات فوتبال البرز اردیبهشت ماه امسال برگزار شد که با اعتراض یکی از نامزدها، این انتخابات از سوی فدراسیون فوتبال باطل اعلام شد.
اکنون محمد رضا احمد نیا، مجید امیری، مهدی انجام نجم الدین، مهدی ایمانی، منصور بیک وردی، مجید دودانگه، مصطفی سعیدی سیرابی، امیر عباسلو، علیرضا علوی، محمد فیروزگاه و محمد ملکی افرادی هستند که برای شرکت در این انتخابات نام نویسی کرده اند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز در گفت وگو با ایرنا گفت: یکی از نامزدهای ریاست هیات فوتبال استان البرز، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی، نامه اعتراضی به فدراسیون ارسال کرده بودکه موردبررسی قرار گرفت.
امیر غفرانی افزود: یکی از دلایل اعتراض، نداشتن شرایط رای دادن از سوی یکی از رای دهندگان بوده که فدراسیون نیز طی این مدت، پس از بررسی لازم، مجمع انتخاباتی هیات فوتبال البرز را باطل اعلام کرد.
وی ادامه داد: تا زمان برگزاری دوباره مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال البرز، منصور بیکوردی که تاکنون به عنوان رئیس این هیات بوده، سرپرستی هیات فوتبال استان را بر عهده خواهد داشت.
در مجمع انتخاباتی رئیس هیات فوتبال استان البرز، از 21 رای اخذ شده منصور بیکوردی با کسب 11 رای برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیات فوتبال البرز انتخاب شده بود.
استان البرز حدود 250 تیم فوتبال و فوتسال دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.