به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در آئین تجلیل از کشاورزان نمونه استان البرز با اشاره به وجود 68 هزار هکتار زمین کشاورزی در این استان افزود: با وجود مساحت کم البرز، اما فعالیت هایی که در آن انجام شده ستودنی است.
وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی به مردم خود افتخار می کند که با وجود سختی ها همواره در تمام صحنه ها حضور داشته اند و ما نیز به مردم این استان می بالیم.
شهبازی گفت: امروز کشاورزان و باغداران البرزی با وجود کمبود درآمد با تعصب ملی نبه تولید انبوه اهتمام داشته و به عنوان زارعان نمونه در کشور می درخشند.
وی ادامه داد: امیدواریم که در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های خوب استان شاهد شکوفایی بیش از پیش این بخش باشیم .
استاندار البرز با قدردانی از تمام افرادی که در تولید و ترویج کشاورزی مشغول به فعالیت هستند،خاطر نشان کرد: در این استان افراد و کشاورزان نمونه بسیاری داریم که دست یکایک آنها را به گرمی می فشاریم و از هیچ کمکی برای شکوفا شدن هر چه بیشتر کشاورزی در البرز دریغ نخواهیم کرد.
شهبازی با اشاره به وجود مدیران کارآمد در البرز گفت: مدیران در استان همه با هم همراه و شب و روز در حال فعالیت هستند و در این مسیر نیز به طور یقین بخش کشاورزی را با هدف توسعه آن هر چه بیشتر همراهی می کنند.
وی با بیان اینکه رضایت مردم از تمام گروه ها و اقوام هدف ما است، افزود: تلاش بر ایجاد زمینه رفاه برای مردم استان و رضایتمندی آنها معطوف شده است.
43 کشاورز نمونه استانی و سه کشاورز نمونه کشوری امروز در کرج تجلیل شدند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.