به گزارش ایرنا، این رقابت های عصر دیروز شنبه در چهار بخش جوانان پسر، دختر ، شهرنشینان پیشکسوت و شهرنشینان جوان برگزار شد که در بخش پسران جوان ، روهام صبا، سید علی صید و اسماعیل ساوه شمشکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش جوانان دختر، دنیا طبری، نازنین مقدید و پارمیس فاتحی منش مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در بخش شهرنشینان پیشکسوت، به ترتیب مهدی مقدسیان، عیل مشهد و ایرج کبیری مقام های برتر را کسب کردند.
در بخش شهرنشینان پسر، فرید معمار زاده، سیاوش آقا محمد و بهزاد بختیاری و در بخش شهرنشینان دختر، آناهیتا پارسا، آیلار مهرآیین و نیلوفر خرمی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
بخش قهرمانان این دوره از رقابت ها نیز امروز یکشنبه به میزبانی پیست دیزین در حال برگزاری است.
این رقابت ها به مدت 2 روز در رده سنی 16 تا 40 سال در حال برگزاری است.
در این دوره از رقابت ها 60 ورزشکار از استان های تهران، البرز، اصفهان، همدان، کردستان، قزوین و زنجان با یکدیگر رقابت می کنند.
پیست بین المللی دیزین به عنوان یکی از جاذبه های ورزشی تفریحی البرز، بزرگترین پیست ایران و خاورمیانه بوده و در فصل سرد و گرم سال میزبان رقابت های کشوری و بین المللی است.
این پیست واقع در 70 کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، 2 تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین 2 هزار و 650 تا سه هزار و 600 متر و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین 2 هتل، 19 کلبه و پنج رستوران وجود دارد.
با شروع فصل سرما و ریزش برف، هر ساله شاهد برگزاری مسابقات ملی و بین المللی به میزبانی این پیست هستیم که نشان از ظرفیت های بالای پیست بین المللی دیزین دارد .
دوچرخه سواری کوهستان، تیراندازی با کمان، کایت سواری، باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی از دیگر جاذبه های این پیست بین المللی است.
همچنین اسکی روی چمن، نیمه دیگر بزرگترین پیست بین المللی خاورمیانه است که در صورت آشنا کردن هر چه بیشتر جوانان به ورزش اسکی روی چمن و ظرفیت های این پیست، می توان شاهد پرورش استعدادهای جدید بود.
بهترین زمان برای اسکی روی چمن در این پیست از 15 خرداد تا 15 شهریور است و اگر برف نبارد تا مهرماه هم امکان برگزاری مسابقات اسکی روی چمن در آن وجود دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.