به گزارش ایرنا،فرشته فهمیده عصر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس افزود: مدرسه پسرانه شهید رحیمی در مرکز شهر فردیس از جمله مدارسی است که نیاز به حمایت قضایی دارد.
وی اظهار داشت: معارض مدرسه شهید رحیمی به راحتی دیوار حیاط مدرسه کرد.
فهمیده گفت: حدود 700 دانش آموز مقطع متوسطه دوم در مدرسه شهید رحیمی و یک هزار 400 دانش آموز در مدرسه ابتدایی شهید سمندری فردیس در صورت عدم حمایت قضایی دچار مشکل تحصیلی می شوند.
مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج و شهرستان فردیس گفت: مدرسه بهار آزادی در منظریه فردیس با یک هزار و 500 دانش آموز یکی دیگر از مدارس در آستانه تخلیه است .
وی اظهار داشت : معارض این مدرسه تقاضای واگذاری زمین جایگزین کرده که قرار است این مشکل مرتفع شود.
فهمیده گفت: چهار مدرسه از جمله شهید قاسمی، زمزم، عدل و شهید سعیدی در فردیس به اداره کل نوسازی مدارس استان البرز برای تخریب و بازسازی معرفی شدند که در مجموع بیش از 2 هزار و 600 دانش آموز دارند.
وی افزود: چند مدرسه دیگر در قالب پروژه های نیمه کاره مانند مدارس امیر سلیمانی و دکتر سعادت باید هر چه زودتر عملیات ساخت انجام شود.
وی اظهار داشت: برای ساخت هر مدرسه در قالب 12 تا 20 کلاس درس تعریف شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود به راه اندازی مجمع خیرین مدرسه ساز فردیس اشاره کرد و گفت: این مجمع باید به صورت مجزا در این شهرستان ثبت شود تا فعالیت خود را به صورت مستقیم آغاز کند.
شهرستان فردیس حدود 97 هزار نفر دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.