به گزارش ایرنا، سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی 51 اثر برگزیده در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج شامگاه چهارشنبه به کار خود پایان داد.
در بخش اقتصاد مقاومتی مژگان السادات سجادی با ارائه گزارش « غلبه فرشته نیکوکاری بر دیو تحریم و گرانی » رتبه نخست و نوشین طهماسبی فرحدل با ارائه گزارش «وقف حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی » رتبه دوم این جشنواره را به خود اختصاص داد.
همچنین مریم صوفی در بخش گزارش های فضای مجازی با ارائه گزارش «کودکانی که محو تماشای مجازی شده اند» در این جشنواره درخشید.
جشنواره ابوذر در هشت بخش شامل خبر، گزارش مکتوب، گزارش رادیویی، یادداشت، مصاحبه، فیلم کوتاه، موشن گرافی و عکس برگزار شد.
11 محور این جشنواره شامل تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی، توسعه اشتغال و مبارزه با آسیب های اجتماعی، مسایل صنفی خبرنگاران، چهل سالگی انقلاب اسلامی، مدیریت شهری و اخلاق شهروندی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، رسانه در تراز انقلاب اسلامی، سبک زندگی رضوی در خانواده، خادم و مخدوم با محوریت مساجد محله و سهم استان البرز در موقوفات و نذورات بوده است.
در مجموع 749 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شدکه هیات داوران 51 اثر را به عنوان برگزیده انتخاب کرد.
آثار برگزیده در جشنواره ابوذر استانی به دبیرخانه جشنواره کشوری که 24 دی ماه در تهران برگزار می شود، ارسال شده تا مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورت انتخاب به بهترین ها هدایایی داده می شود.
در 2 جشنواره پیشین البرزی ها موفق به کسب 2 مقام برتر کشوری شدند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.