استاندار البرز با عنوان اینکه امروزه دولت‌ها راهی جز اعتماد و تفویض اختیار به مردم ندارند، گفت: همواره به جایگاه سازمان های مردم نهاد آگاه بوده و تدابیر لازم را در راستای تسهیل گری این امر اتخاذ کرده ام.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در دیدار با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان با اشاره به اینکه در این نشست اعضا، بسیار با شور و انگیزه صحبت کردند، افزود: جامعه‌ای که زنده و مانا است این گونه دور هم جمع می شوند و بدون اینکه از دولت و سیستم اداری کشور کمک بگیرند به دنبال حل مشکلات و مسائل اجتماع هستند.

وی با عنوان اینکه سازمان‌های مردم نهاد به نوعی حلقه واسط بین دولت و نظام سیاسی با مردم هستند، تصریح کرد: هر جا که مردم دور هم جمع شده و نگاه واحدی در راستای ارائه خدماتی عام المنفعه و انسان دوستانه در حوزه های مختلف به مردم ارائه دادند، نشان از دوره گذار مردم از وابستگی به خدماتی دولتی و علاقمندی به دخیل بودن در سرنوشت خود دارد.

وی گفت: بر این باور هستم که باید دولت در راستای ایجاد بستر و فضای مناسب برای فعالیت سازمان های مردم نهاد تسهیل گری کند از این رو تدابیر لازم را در استان البرز فراهم خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.