فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با عنوان اینکه در استان ارتباط بسیار خوب و صمیمی بین دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد، گفت: برای پیشگیری از جرائم پرسنل، اقدامات مفیدی انجام داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس قضایی نیروهای مسلح استان البرز، اظهار داشت: در استان البرز ارتباط بسیار خوب و صمیمی بین دستگاه قضایی و سازمان قضایی نیروهای مسلح وجود دارد که قابل ملاحظه و بی نظیر است. 

وی با عنوان اینکه برای پیشگیری از جرائم عمومی و جرائم پرسنل، اقدامات مفیدی انجام داده‌ایم، تصریح کرد: اعتقاد دارم پرکردن جای یک نیروی با تجربه که دچار آسیب شود، بسیار سخت بوده و ممکن است زمانبر باشد.

محمدیان گفت: سه کلانتری در سه منطقه مختلف کلانشهر کرج در نظر گرفته شده که بتواند با نظارت بیشتر در رفع مشکلات و اختلافات مردم باشند و  علاوه بر آن راه‌اندازی سامانه 197 در دستور کار قرار گرفت که بایدها و نبایدها برای مردم و پلیس تعریف شده تا بتوانیم از فواید این مهم بهره‌مند شویم و با راه اندازی آن  میزان رضایت مندی مردم، بیشتر و حجم پرونده و شکایات کمتر شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز با تاکید بر اینکه در راستای صیانت از کارکنان از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم و در این مورد در زمینه های مختلف اقدامات متعدد انجام شده است، بیان کرد: برای خرید مسکن کارکنان در 16 ماه اخیر بیش از 885 فقره وام مسکن از طریق سازمان برای کارکنان اخذ کرده ایم که بیش از 39 میلیارد و 800 میلیون تومان ارزش مالی این تسهیلات بوده است. 

محمدیان گفت: 506 فقره دیگر پرداخت تسهیلات به کارکنان نیز داشته ایم و در کنار آن تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد 4 درصد نیز به 435 پرسنل پرداخت شده است، واگذاری وام ودیعه مسکن برای اجاره مسکن به 136 نفر اعطا شده است.

محمدیان در پایان گفت: فشار کار زیاد و نیروهای انسانی کم است و سعی داریم مهمترین سرمایه‌های خود را که نیروهای انسانی ما هستند حفظ و با همراهی و کمک دستگاه قضایی و نظارت‌های مستمر سعی خواهیم کرد کمترین تلفات را داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.