علی علی اکبری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تفاهم نامه به منظور تحقق و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه اشتغال و رفع معضل بیکاری منعقد شده است.
وی اظهار داشت: همچنین تحقق و اجرای سیاست های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با موضوع احیاء، عمران و آبادانی موقوفات با اولویت طرح های دانش بنیان و علم و فناوری از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.
وی گفت: همکاری در استفاده از ظرفیت وقف و واقفین در راستای ایجاد و توسعه اشتغال و اقتصاد دانش بنیان و احیاء، عمران و آبادانی رقبات با حمایت از فناوران و صاحبان ایده در سطح استان البرز موضوع اصلی این تفاهم نامه می باشد.
علی اکبری افزود: فراهم کردن امکان قانونی و شرعی همکاری، مشارکت و بهره مندی شرکت های فناور پارک از ظرفیت و امکانات موجود موقوفات و رقبات و همچنین همکاری در شناسایی ظرفیت موقوفات و بقاع متبرکه استان و بازدید میدانی از رقبات مستعد با اولویت دانش بنیان بر مبنای سند آمایش استان از جمله تعهدات اوقاف استان در این تفاهم نامه است.
وی اظهار داشت: همچنین فراهم آوردن امکانات و ظرفیت های لازم به منظور بهره برداری بهینه از فضاهای پارک، انتقال تجربه و دانش در حوزه فناوری و نوآوری به منظور ارتقای سطح اعضا و کارکنان اداره و کمک به ترویج فرهنگ وقف در حوزه علم و فناوری و توسعه اقتصاد دانش بنیان نیز از جمله تعهدات پارک علم و فناوری استان در این تفاهم نامه است.
این تفاهم نامه پس از امضای مدیران کل پارک علم وفناوری و اوقاف و امور خیریه استان البرز از امروز برای مدت 2 سال بین این 2 نهاد عملیاتی شد.
6156/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.