به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز دوشنبه در نشست بررسی روند پیشرفت بزرگراه شهید همت که در محل بهار دیمه برگزار شد، افزود: تزریق اعتبارات ملی به این پروژه ضروری است.
وی ادامه داد: تاکنون روند تکمیل بزرگر اه شهید همت به کندی پیش رفته که مردم از مسئولان انتظار دارند این پروژه هر چه سریع تر برای روان سازی ترافیک تکمیل شود.
شهبازی گفت: بهره مندی مردم البرز از پروژه بزرگر اه شهید همت و کاهش ترافیک استان منوط به بهره برداری از کمربند شمالی کرج است.
استاندار البرز اضافه کرد: راه های البرز به خاطر تردد مسافران استان های مختلف کشور به تهران از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
وی تاکید کرد: پروژه شهید همت باید در اسرع وقت با اتخاذ تدابیری ویژه به بهره برداری برسد چراکه مردم البرز مدت ها است که در انتظار تردد آسان و آرامش ترافیکی قرار دارند.
معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست ضمن قدردانی از دغدغه های ارزشمند استاندار البرز افزود: راه های البرز دارای اهمیت ویژه ملی هستند.
خیرالله خادمی گفت: به طور قطع با جدیت روند تکمیل پروژه های راه سازی البرز رصد و پیگیری می شود.
وی افزود: در مسیر بزرگراه همت نیز موانع بزرگی قرار داشت که اکنون برطرف شده و با تزریق اعتبار، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
ساخت پروژه بزرگراه شهید همت از اواخر دهه 80 بین تهران و کرج آغاز شده که تاکنون حدود 35 کیلومتر این مسیر زیر بار ترافیک قرار گرفته است.
وجود املاک و معارضان شخصی و دولتی و کمبود اعتبار سبب شد تا ساخت و تکمیل این پروژه در هفت کیلومتری جنوب شرقی کرج با کندی پیش برود که در ماه های اخیر این موانع برداشته شده است.
این بزرگراه در شرق کرج به جاده کرج - چالوس ، بزرگراه شمالی و جنوبی کرج متصل می شود.
اکنون سرازیر شدن ترافیک این بزرگراه به آزاد راه تهران - کرج - قزوین سبب گره ترافیکی در جنوب شرقی کرج شده است.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.