به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست مشترک کمیته برنامه ریزی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ساوجبلاغ افزود: با اینکه برخی پروژه های عمرانی به عنوان اولویت دار بودند اما اعتبارات به پروژه های دیگری تخصیص داده شده است.
وی بدون اشاره به این پروژه ها گفت: طبق قانون اولویت بندی تخصیص اعتبار و اجرای پروژه ها درشهرستان ها برعهده فرمانداران است و ضرورتی ندارد که کارشناس یک اداره کل نسبت به جابه جایی اولویتها اقدام کند.
وی همچنین از تخصیص اعتبارات محدود به برخی از پروژه ها هم گلایه کرد و افزود: برای پروژه مهمی همچون جاده برغان-کردان اعتبار ناچیزی اختصاص یافته است که انتظار می رود اصلاح شود.
فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به دستور استاندار مبنی بر بازسازی مزار شهدای ینگی امام خواست ، گفت: این پروژه باید در اولویت اعتباری سال آینده قرار گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحقق 125 درصدی تعهدات اشتغال این شهرستان در
سال جاری اشاره کرد و افزود: تعهد ساوجبلاغ پنج هزارو 700 نفر بوده که به 6 هزارو 710 نفر رسیده است .
پالیزگیر بیان داشت: امسال در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی بانک کشاورزی شهرستان بیشترین پرداختی را با حدود یک هزارو 320 میلیارد ریال برای 104 پروژه داشته است.
وی در خصوص طرح‌های روستایی معرفی شده به بانک سینا گفت: در مجموع 14 طرح با اعتبار 710 میلیارد ریال برای استفاده از تسهیلات اشتغالزا به این بانک معرفی شده است.
وی از تشکیل گروه بازرسی متشکل از نمایندگان فرمانداری،ادارات تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ،جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صمت و بانک های عامل برای پیگیری اشتغالزایی در ساوجبلاغ خبر داد و افزود: با تشکیل این گروه، به صورت سرزده از واحدهایی که تسهیلات در یافت کرده اند بازدید خواهیم کرد تا نتایج حاصل را رصد نماییم.
فرماندار ساوجبلاغ همچنین خواستار ارائه گزارشات یک دقیقه ای عملکرد ادارات برای انعکاس در رسانه ها ، تریبون های نماز جمعه و نمایشگاه های مختلف برای اطلاع رسانی به عموم مردم شد.
9933/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.