سرپرست پلیس آگاهی استان البرز از حادثه آدم ربایی شب گذشته در گرمدره کرج خبر داد و گفت: آدم ربایان با انگیزه های مالی، نوجوان 13 ساله را با داروی بیهوشی از مقابل آموزشگاه اش ربودند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: ساعت 21 شب گذشته خانواده‌ای سراسیمه و مضطرب به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه و از مفقود شدن پسر 13 ساله خود که در ساعت 17 همان روز از آموزشگاه اش در "گرمدره" کرج خارج شده و تاکنون به منزل بازنگشته است ، خبر دادند .

وی افزود: گفته های پدر فرد ربوده شده حاکی از آن بود، دقایقی قبل از مراجعه آنها به پلیس آگاهی، افراد ناشناسی با خط تلفن دایی وی تماس گرفته و به او اعلام کرده‌اند که خواهرزاده وی نزد آنها است و اگر به خواسته‌های شان عمل نکند جنازه پسرشان را تحویل آنها خواهند داد .

این مقام انتظامی گفت: بلافاصله تیم زبده‌ای از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان تشکیل و با بررسی تمامی فرضیات و بکارگیری تمامی جوانب حادثه، شناسایی آدم رباها را در دستور کار خود قرار دادند.

سرپست پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: پرونده در حال پیگیری بود که آدم رباها از طریق خط تلفن پسر ربوده شده با خواهر وی تماس گرفته و اعلام کردند که با خانواده آنها کاری ندارند و فقط دایی آنها باید خواسته‌ مالی‌شان را برآورده کند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه دایی پسر 13 ساله ازهویت آدم ربایان اظهار بی اطلاعی می‌کرد و با توجه به این که هیچگونه مشخصاتی از آنها در دست نبود، گفت: ماموران تحقیقات میدانی را آغاز و تمامی مسیرهای تردد آدم رباها از زمان خروج فرد ربوده شده را مورد بررسی قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های تکمیلی ماموران، هویت 2 نفر از آدم رباها شناسایی و در ردزنی‌های اطلاعاتی گسترده ، در نهایت مخفیگاه متهمان در شهرستان"ملارد" شناسایی کردند.

وی ادامه داد: آدم رباها که دیگر شرایط مخفی کردن فرد ربوده شده را نداشتند و به خواسته‌های خود نیز نرسیده بودند ، قبل از رسیدن ماموران قصد داشتند گروگان گیر را در حالی که دست و پای وی را بسته بودند رها و متواری شوند که با حضور به موقع ماموران در کمتر از ۱۰ ساعت هر 3 آدم ربا دستگیر و فرد ربوده شده در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشت.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به این که هدف آدم رباها از ربودن نوجوان 13 ساله، مقاصد مالی بود گفت: طبق اظهارات متهمان، در روز حادثه یکی از گروگان گیران، فرد ربوده شده را در حالیکه در حال بازگشت از آموزشگاه بود از پشت سر ، با دستمال آغشته به مواد بیهوشی ، بیهوش کرده و سپس با انتقال وی به شهرستان ملارد در یک ساختمان مخروبه با دست و پای بسته او را زندانی کرده و صبح روز بعد از حادثه به علت این که به خواسته خود نرسیده و احتمال می دادند توسط پلیس شناسایی شوند گروگان را به حال خود رها کرده و قصد فرار داشتند که دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.