محمد امین بزازی پور فرشی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با هدف توسعه اشتغال و ماندگار شدن روستاییان در روستاهای خود، راه اندازی نواحی صنعتی روستایی در روستاهای برغان، هیو و رامنجین شهرستان ساوجبلاغ و ناحیه روستایی صالحیه نظرآباد، هر کدام به مساحت 30 هکتار در دست اجرا است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه شهرک های صنعتی استان اشاره کرد و گفت: طرح توسعه 60هکتاری شهرک صنعتی نظرآباد، توسعه 820 هکتاری شهرک اشتهارد 2 و توسعه 70 هکتاری شهرک صنعتی کوثر در برنامه های اساسی شرکت شهرک های صنعتی البرز قرار گرفته است.
بزازی پور فرشی ادامه داد: با توسعه این واحدها می توان، علاوه بر توسعه اشتغال زمینه جذب سرمایه گذاری های جدید را در البرز فراهم کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اعطای تسهیلات کم بهره به بانوان کارآفرین استان البرز اشاره و گفت: با همکاری بانک‌های عامل تسهیلات کم‌بهره به بانوان کارآفرین با هدف توسعه اشتغال زایی در استان پرداخت می شود.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز افزود: همچنین ارائه آموزش به بانوان کارآفرین و توانمندسازی منابع انسانی در دستور کار شرکت شهرک های صنعتی البرز قرار گرفته است.
از مجموع 98 منطقه توسعه اقتصاد روستایی کشور، هفت منطقه آن در استان البرز قرار دارد.
بیش از سه هزار و 500 واحد تولیدی وصنعتی در استان مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.