به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اداری البرز که با حضور معاون رئیس جمهوری برگزار شد، افزود: امروز بنابر تاکید رئیس جمهوری رضایت مندی و آرامش مردم در اولویت است.
وی ادامه داد: نظام استکباری درترسیم این شرایط تحمیلی بی تقضیر نبوده بنابراین اگر خوب مدیریت شود، رشد اقتصادی مثبت و شاخص های اقتصادی ارتقاء می یابد.
شهبازی گفت: مشارکت اقتصادی درالبرز رشد بالای دارد و در بخش اشتغال نیز وضعیت خوبی را شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: درست است که نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم اما تلاش های ویژه ای صورت گرفته و ادامه می یابد.
استاندارالبرز خاطرنشان کرد: وفاق و همدلی بین دستگاه ها بطور کامل مشهود است و راهی جز با هم بودن و کمک به بخش تولید و صنعت نداریم.
وی افزود: امروزباید نظارت جدی بر بازار داشت وظرفیت انبارها در نگهداری کالاهای اساسی دراستان البرز ضریب اطمینان دارد.
شهبازی گفت: براساس سیاست دولت باید به گونه ای برنامه ریزی داشت که اقشار مختلف و محروم فشارهای ناشی از تحریم ها برآنان کمتر باشد.
وی یادآورشد: گردشگری، منابع انسانی، مراکز تحقیقاتی ازجمله ظرفیت های مهم درالبرز به شمارمی رود که هرچه بیشتر باید ازآنها بهره برد.
استاندار البرز افزود: نظم اداری و پاسخگویی به ارباب رجوع و تکریم آنان از جمله اولویت ها و توصیه هایی است که به دستگاه های اجرایی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه احداث ساختمان اداری استانداری البرز صحبت های لازم شده و قول های مثبتی گرفتیم.
شهبازی گفت: درفضای مجازی گفته شده بود که اعتبارات البرز درسال 98 کاهش یافته درصورتی که این مساله نبوده لیکن افزایش اعتبارات هزینه ای و جاری باید به جد دنبال شود.
وی یاد آورشد: عدالت اجتماعی ،انضباط مالی، تحرک تولید و ایجاد اشتغال ازجمله رویکردهای مهمی است که دراستان البرز مدنظر قرارگرفته است.
استاندار البرز تاکید کرد: به دنبال اجرای سیاست های عمومی دولت هستیم وازهیچ تلاشی دراین زمینه دریغ نخواهیم داشت.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.