به گزارش ایرناعزیزاله شهبازی شامگاه شنبه در دیدار خانواده وزارت راه و شهرسازی در استان البرز افزود: برهمین اساس اداره کل راه و شهرسازی استان مسئولیت خطیری برعهده دارد.
وی بیان داشت: اکنون از سوی رئیس جمهوری در حوزه توسعه راه های البرز برای رفاه و تسهیل در تردد مردم ماموریت ویژه ای محول شده است.
استاندار البرز گفت: البرز با توجه اینکه پل ارتباطی 14 استان کشور و پایتخت است، دارای راه های ارتباطی مهم با حساسیت ویژه است.
وی تاکید کرد: بخش قابل توجهی از پروژه های راه سازی البرز، ملی محسوب می شوند و از اداره کل راه و شهرسازی البرز با توجه به ظرفیت های موجود، انتظار می رود که برای تکمیل پروژه های نیمه تمام راه سازی این استان تدابیر لازم را اتخاذ کند.
استاندار البرز با اشاره به اهمیت ارتباطی بزرگراه شمالی کرج گفت: تکمیل این مسیر بار بزرگی از ترافیک داخل شهر را تقلیل می دهد.
وی گفت: پروژه مترو کرج - هشتگرد نیز از اهمیت ویژه ای برای استان برخوردار است که با راه اندازی آن امکان تسهیل در تردد، کاهش ترافیک و افزایش کیفیت هوای استان صورت می گیرد.
شهبازی افزود: پل فردیس نیز از جمله نقاطی است که باید تمهیدات لازم برای تامین امنیت و رفاه در تردد از این مسیر، اندیشیده شود.
استاندار البرز با اشاره به اینکه در حوزه جذب اعتبارات هزینه جاری مانع خاصی وجود ندارد، گفت: با نگاه و رویکرد مثبت امور مربوطه را دنبال می کنیم.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.