به گزارش ایرنا، این جوان مستبصر بهایی کرجی با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان البرز ضمن برائت از این فرقه ضاله در حضور آیت‌الله حسینی همدانی مکتب اسلام را انتخاب کرد.
این جوان بابیان اینکه به دلیل متولد شدن در خانواده‌ای بهایی، از کودکی با تعالیم این فرقه بزرگ‌شده ، گفت: هیچ‌کدام از سؤالاتی که در مسائل مختلف فکری و اعتقادی داشتم، توسط آموزه‌های این فرقه پاسخ داده نشد و به همین دلیل، با آشنایی قبلی که داشتم و مطالعه معارف اسلام و تشیع، این مذهب را انتخاب کردم.
نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج در این مراسم یک جلد کلام‌الله قرآن مجید به این جوان مسلمان شده اهدا کرد.
بهاییت فرقه‌ای است که میرزا حسین‌علی نوری ملقب به بهاءالله در قرن 19 میلادی در ایران بنیان گذاشت.
بهاییان معتقدند با ظهور «سید علی‌محمد باب» اسلام پایان گرفته و اینک دین جدید ظهور کرده و مردم باید همگی‏ بهایی شوند و قبله آنان مرقد «بهاءالله» در شهر عکا در فلسطین اشغالی (اسرائیل) است.
به اعتقاد پیروان این فرقه ضاله، ازدواج با محارم غیر از زن‌پدر، حلال است یعنی با حکم بر حرمت ازدواج با زن‌پدر، ازدواج با خواهر و دختر و عمه و خاله و دیگران حلال می شود.
از نگاه پیروان این فرقه معاملات ربوی آزاد و حلال است، تمام اشیاء حتی خون، سگ، خوک، بول پاک است،حجاب زنان ملغی است و دخالت در سیاست ممنوع است.
بر همین اساس، بهاییت درنهایت یکی از بارزترین جریانات حامی صهیونیزم و استعمار آمریکا، انگلیس و اسرائیل شده و از همین رو همواره مورد پشتیبانی آن‌ها قرارگرفته است.
طی سال های اخیر تعداد زیادی از پیروان فرق مختلف با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز به دین اسلام گرویدند.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.