به گزارش ایرنا، علی اکبر میروکیلی شامگاه چهارشنبه در آئین گشایش خانه سلامت پارک سوار آزادگان، اظهارداشت: شهرداری کرج دارای 19 فرهنگسرا در مناطق مختلف کلانشهر کرج است که پنج فرهنگسرا درحوزه سلامت فعالیت دارند.
وی ادامه داد:شهرداری کرج با فعال کردن خانه های سلامت طی 4 سال گذشته در مساجد وارد حوزه سلامت شد.
این مسئول خاطر نشان کرد: تلاش شده تا در مسیری حرکت کنیم که ضمن ارتقای سطح سلامت شهروندان متولیان امر سلامت البرز مانند دانشگاه علوم پزشکی نظارت داشته باشند.
وی بیان داشت:شهرداری به عنوان یکی از اعضای فعال در این حوزه تلاش می کند با وحدت رویه به سمتی حرکت کند که با انسجام عملی تا موفقیت و اثر بخشی همراه شود.
میروکیلی با اشاره به اینکه هیچ موفقیتی در حوزه سلامت میسر نمی شودمگر با تعامل و همفکری سایر حوزه ها، اظهارداشت: تعامل، همفکری و هم افزایی اگر نبود، حوزه های تخصصی مانند انتقال خون، دانشگاه علوم پزشکی ، مشاور ه های حوزه استانداری و تصمیم های شورای اسلامی شهر به هیج موفقیتی دست نمی یافت.
وی گفت: تاکنون 158 محله در کلانشهر کرج برای راه اندازی خانه های سلامت شناسایی شده است.
سولماز صادقیان رئیس اداره ترویج سلامت شهرداری کرج در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه سلامت افراد جامعه برای شهرداری و متولیان امر مهم و ضروری است به خبرنگار ایرنا گفت: هدف از فعال شدن خانه های سلامت در این کلانشهر بالا بردن و ارتقای سلامت شهروندان است.
وی ادامه داد: در خانه های سلامت افراد مورد مشاوره پزشکی و غیره قرار می گیرند و سنجش غربالگری نیز برای درخواست کنندگان انجام خواهد شد.
صادقیان خاطر نشان کرد: فعال شدن سه خانه سلامت دیگر در مناطق مختلف در دستور کار شهرداری کرج قرار دارد.
در این آیین مدیرکل انتقال خون البرز، معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ، شهردارو اعضای شورای اسلامی شهر کرج حضور داشتند.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.