به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی شامگاه سه شنبه در نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به البرز افزود: با جدیت مسئولان می توان موانع کار را برداشت بنابراین باید با توجیه مناسب و اقدامات تخصصی مسئولان ملی را نیز نسبت به موضوعات مربوطه مطلع کرد.
وی ادامه داد: نظارت و بررسی دقیق مسئولان دستگاه ها بر روند امور ضروری است و رسیدگی به موقع، در بازدید ها و گزارش گردش کار منظم، در تحقق اهداف طرح ها و برنامه ها تاثیر بسزایی دارد.
شهبازی گفت: تسلط کافی مدیران دستگاه ها بر امور منجر به دفاع و توجیه مناسبی برای جذب اعتبارات مصوب ملی می شود.
وی خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که از میزان جذب اعتبارات ارائه می شود در صورت پیشرفت طرح ها و پروژه ها محسوس می شود از این رو ضرورت دارد که این امر از سوی مسئولان با اهتمام ویژه ای دنبال شود.
استاندار البرز افزود: با توجه به مشاهدات و بررسی های صورت گرفته، مدیران دستگاه ها همواره پای کار هستند ولی با برنامه ریزی درست باید این روند نتیجه بخش شود.
وی با اشاره به اهمیت توسعه راه های استان البرز خاطرنشان کرد: البرز محل تردد چندین استان کشور است بنابراین بار سنگینی از ترافیک ملی را بر دوش دارد که گره گشایی از این تنگنا مستلزم شتاب در بهره برداری از پروژه های راه سازی استان است.
شهبازی تاکید کرد: برنامه ریزی استان در حوزه های مختلف باید چالاک باشد چرا که نمی توان لحظه ای توقف کرد.
استاندار البرز گفت: جلسات و برنامه ریزی ها باید خروجی مناسبی برای ارائه به مردم داشته باشد و قابل قبول نیست که تنها به بحث و گفت و گو اکتفا کرد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.