منصور رحمانیان روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارداشت: تحلیل الگوهای پیش یابی هواشناسی حاکی از گذر امواج ضعیف و ناپایدار سطوح میانی از منطقه است.
وی ادامه داد: پیامد این وضعیت برای امروز آسمانی صاف تا قسمتی ابری، اواخر وقت افزایش ابر، وزش باد پاره ای نقاط به ویژه ارتفاعات بارش خفیف باران و برف و مه صبحگاهی و یخبندان خواهد بود.
این مسئول آسمان امروز البرز،صاف تا کمی ابری، افزایش آلاینده ها، اواخر وقت ابری و وزش باد،پاره ای نقاط به ویژه ارتفاعات استان باران و برف خفیف پیش بینی می شود.
رحمانیان، دمای کمینه و بیشنیه هوای امروز البرز را بین 2 تا هشت درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: سرعت وزش باد عصر امروز 32 کیلومتر در ساعت است.
وی وضعیت هوای فردا سه شنبه البرز را قسمتی ابری، مه صبحگاهی به تدریج صاف، وزش باد شدید پیش بینی کرد و بیان داشت: سرعت وزش باد عصرفردا به 48 کیلومتر در ساعت می رسد.
وی افزود: کمترین و بیشترین دمای هوای البرز فردا سه شنبه بین یک تا هشت درجه بالای صفر خواهد بود.
این مسئول آسمان پس فردا چهارشنبه البرز راصاف، غبار محلی، شب افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش بینی کرد و اظهارداشت: کمترین و بیشترین دمای هوای استان بین 2 تا 13 درجه بالای صفر و سرعت وزش باد نیز 24 کیلومتر در ساعت است.
وضعیت کیفی هوای امروز البرز سالم است، این وضعیت تا 2 روز آینده در استان ادامه دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.