به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی روز دو شنبه در نشست مشترک شوراهای اسلامی استان البرز با استاندار افزود: سپاه و بسیج همانند گذشته در تمام شهرها طرح ها و خدمات رسانی را ادامه می دهند.
وی با اشاره به مشکلات زیستی محیطی در استان البرز گفت: بخشی از اراضی غربی استان از جمله در منطقه نجم آباد نظرآباد به شوره زار تبدیل شده که می بایست از محل منابع ملی رفع مشکل شود.
مولایی اظهار داشت: مشکلات زیست محیطی در شهرستان کرج به ویژه در بخش آلودگی هوا و کمبود آب نیازمند بررسی بیشتر است و سپاه در کنترل این مشکلات نقش آفرینی می کند.
وی گفت: در بخش زیست محیطی طرح های توسط سپاه در سطح استان انجام شده لیکن انتظار می رود اداره کل حفاظت محیط زیست استان دراین زمینه همکاری کند.
مولایی بیان داشت: امروز تمام مسایل اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی از ابعاد امنیت به شمار می روند که باید در تمام این بخش ها به خوبی فعالیت انجام شود.
فرمانده سپاه البرز افزود: توازن درحوزه فرهنگ و اقتصاد بسیار اهمیت دارد که ایجاد تعادل در نیازها،منابع ، محیط و انسان ضروری است.
مولایی اظهار داشت: شناخت ظرفیت ها و پتانسیل های محلی شوراها نقش اساسی در پیشبرد امور مختلف دارد.
وی افزود: سپاه البرز اکنون هشت طرح ویژه در بخش سازندگی دارد و در بخش های درمانی و پایش و رصد کاردرمانی در سه مرحله کار انجام می دهیم.
مولایی گفت: مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان از برنامه هایی است که دربخش اجتماعی نیازمند توجه ویژه است.
وی افزود: اکنون طرحی در دست اقدام است که 400 معتاد به صورت پایلوت در استان طی چهار مرحله درمان ، روانکاوی، مهارت آموزی و اشتغال برای آنان در نظر گرفته شده است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.