به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در نشست سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و تولیدی استان با بیان اینکه دولت برنامه های اقتصادی خوبی دارد، اظهار داشت: تیم اقتصادی استان همه پای کار هستند تا بالهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان به پرواز دربیاید.
وی اضافه کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به صورت مستمر برگزار و موضوعات و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی پایش می شود.
شهبازی با بیان اینکه امروز تولید، شاه کلید در کشور است اظهار داشت: جنگ اقتصادی دشمنان به راه افتاده است و دولت به خوبی این شرایط را درک کرده و به این منظور هر هفته سه قوا جلساتی را برای مقابله با این جنگ و حل مشکلات اقتصادی کشور برگزار می کنند.
***واحدهای تولیدی البرز پای کارند
استاندار البرز تصریح کرد: سه هزار و 500 واحد تولیدی در استان وجود دارند که در حال فعالیت هستند، این بدین معنی است که واحدهای تولیدی ما با وجود تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارند پای کار هستند.
شهبازی گفت: زمینه اقتصادی البرز بسیار محکم است و تلاش داریم بسیاری از مسایل واحدهای تولیدی را در سطح استانی حل کنیم و برای آنها نیز که نیاز به کمک ملی دارند نیز وقت گذاشته، پیگیری و دنبال می کنیم.
وی ادامه داد: فرمانداران نیز شورای گفت و گو بخش خصوصی و رفع موانع تولید را در شهرستان ها تشکیل دهند و خانه صنعت و اتاق بازرگانی نیز در کنار صنعتگران استان خواهند بود.
استاندار البرز با بیان اینکه بانک ها نیز در کنار قشر مولد و صنعتگر خواهند بود و در حوزه دارو و قطعات خودرو و مواد غذایی نیز قرار است هفته ای یک جلسه با این افراد داشته باشیم.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.