به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز جمعه در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب البرز با بیان اینکه این نمایشگاه نیازمند تبلیغات و جانمایی بهتری بود، افزود: انتظار ما از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است که برای برگزاری نمایشگاه های بعدی مکان بهتر و مناسب تری با توجه به اینکه ناشران هزینه کرده اند را در اختیار آنان قرار دهد.
وی اضافه کرد: استانداری البرز نیز برای تحقق این مهم در کنار فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان خواهد بود.
شهبازی ادامه داد: سایر دستگاه ها نیز از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه ، تشکل های دانشجویی و صدا و سیما نیز نیاز است تا با یک کار جمعی بتوانند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را برای برگزاری نمایشگاه های بعدی یاری کنند.
وی گفت: با توجه به عملکرد ارایه شده استقبال از نمایشگاه کتاب البرز و تقارن آن با فصل امتحانات دانش آموزان و دانشگاه ها، مورد استقبال قرار گرفته است.
استاندار البرز افزود: بیش از 300 ناشر در نمایشگاه کتاب البرز حضور یافته اند که متوسط استقبال مخاطبان و فروش را در قیاس با سایر نمایشگاه ها شرایط قابل قبول ارزیابی کرده اند.
شهبازی ادامه داد: ناشران شرکت کننده در این نمایشگاه برای عرضه کتاب های خود به مخاطبان و علاقمندان نیازمند حمایت هستند به این دلیل نیاز است تا شرایط را برای برپایی چنین نمایشگاه هایی مهیاتر کنیم.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کتاب غذای روح است، خاطر نشان کرد: شبکه های مجازی و ظهور فناوری های نوین سبب فاصله گرفتن از کتاب شده اما هیچ چیز جای کتاب را برای دانش افزایی نمی گیرد.
نهمین نمایشگاه کتاب البرز از روز یکشنبه 25 آذرماه به مدت پنج روز در باغ گل های پارک چمران کرج برگزار شد.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.