سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه به مناسبت هفته پژوهش در درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: برای اجرای ماموریت ها و کاهش آسیب های اجتماعی با تحقیق و پژوهش باید به سمت نوگرایی برویم.
وی گفت: خوشبختانه دراین مهم امروز پلیس پلیس کشور پژوهش محور و تخصص گرا است.
محمدیان اضافه کرد: هیچ ماموریتی انجام نمی پذیرد مگر آنکه پیش از آن پژوهش و تحقیق صورت گرفته باشد و علمی شدن تمام فعالیت ها وعرصه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی به ویژه در نیروی انتظامی، می تواند نظام فکری را درجامعه متحول کند.
وی گفت: پلیس جذب همکاری های فکری نخبگان را در اولویت کاری خود قرارداده و پرداختن به تحقیق و پژوهش راهکاری مناسب برای پاسخ به چرایی ها است.
محمدیان افزود: پژوهش های کاربردی در حوزه امنیت موجب رشد و پویایی در ماموریت های محوله شده که این مهم حاصل تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی است.
این فرمانده اظهار داشت: پلیس این استان نیز با تکیه برتحقیقات ، پژوهش و تدبیر توانسته گام های موثری برای دستیابی به پلیس دانش بنیان بردارد.
وی افزود: همواره فراگیری دانش، علوم و فنون نوین توسط ما موران انتظامی مورد تاکید است که با پیچیده تر شدن جوامع و رشد روز افزون جرائم، دیگر شیوه های سنتی برخورد با مجرمان کارساز نیست.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.