به گزارش ایرنا، عزیزاله شهبازی عصر سه شنبه در نشست شورای ورزش استان البرز با اشاره به محدودیت اعتبارات دولتی برای باشگاه های ورزشی در استان ها اظهار داشت: هفته آینده نشستی به همین منظور تشکیل و برای سال تحقق وعده های داده شده گذشته برنامه ریزی شود.
وی با قدردانی از عملکرد 2 استاندار پیشین البرز گفت: هم افزایی خوبی در حوزه ورزش در این استان وجود دارد و جوانان و نوجوانان البرزی طی سال های گذشته توانسته اند در سطح ملی، منطقه ای و جهانی افتخار آفرینی بسیار خوبی داشته باشند.
شهبازی گفت: اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز همپای جوانان پای کار بوده و دربخش ورزش فعالیت ها امیدوار کننده است.
وی ادامه داد: ظرفیت های ورزشی بسیار زیادی در البرز وجود دارد، اما امکانات ورزشی استان محدود است.
شهبازی گفت: البته برنامه ریزی لازم برای توسعه زیر ساخت های ورزشی در یک برنامه زمان بندی شده انجام شده که در شورای توسعه استان مطرح و به نسبت ورزشکارانی که در البرز وجود دارند به همان اندازه نیز سرانه ورزش را افزایش دهیم.
استاندار البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود شرکت های بزرگ تولیدی و صنعتی در این استان گفت: صنایعی که به ورزش در البرز کمک کنند از بخشودگی در امر مالیات بهره مند می شوند.
شهبازی با اشاره به اینکه در توسعه ورزش، روستاهای استان نباید فراموش شود افزود: وجود خیران ورزشی از ظرفیت هایی است که برای تقویت هیات های ورزشی در استان می توان از آنها کمک گرفت .
استاندار البرز گفت: روستاهای البرز نیز دارای ظرفیت های بسیار زیادی در بخش ورزش هستند که به همین منظور کارگروهی تشکیل تا بتوان هر چه بیشتر نسبت به توسعه زیر ساخت های ورزشی در روستاها نیز اقدام کرد.
شهبازی افزود: از ظرفیت های خوب شهرداری ها و ارزش افزوده نیز می توان برای ساماندهی و توسعه زیر ساخت های ورزشی در استان در تمام شهرستان ها و روستاها بهره برد.
استاندار البرز با اشاره به برگزاری مسابقه های ورزشی ملی و بین المللی به میزبانی البرز خاطر نشان کرد: در حوزه ورزش فعالیت های خوبی در البرز در حال انجام است و انتظار ما از همه مسئولان استانی این است که تدبیر لازم برای توسعه و رشد ورزش در تمام شهرستان ها داشته باشند.
استان البرز حدود 150 هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.