به گزارش ایرنا،عزیزالله شهبازی در نشست شورای اشتغال شهرستان ساوجبلاغ که عصر دوشنبه در شرکت زر ماکارون ساوجبلاغ برگزار شد، با تاکید بر ضرورت پویایی کارگروه اشتغال در شهرستان ها، افزود: مامور اجرای برنامه ها و سیاست های عمومی دولت در البرز هستم و در این راستا هیچ گونه مماشاتی با کسی نمی کنم.
وی بیان داشت: مدیران فعال و پویا برای اجرای مصوبات کارگروه ها اقدام کنند و مسئولانی که در جلسات حضور پیدا نمی کنند باید تعیین تکلیف شوند.
وی ادامه داد: البرز با امکانات و ظرفیت های کم نظیر بهشت سرمایه گذاری است از این رو باید این فرصت ها را مغتنم شمرد و برای بهره برداری از آنها گام های موثری برداشت.
شهبازی گفت: برای سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی در البرز هیچ گونه مانعی وجود ندارد بنابراین باید مدیران با تسهیل راه سرمایه گذاران، به این روند سرعت دهند.
استاندار البرز اضافه کرد: در حوزه رونق کسب و کار هیچ توقفی جایز نیست چراکه ایجاد اشتغال و رونق تولید از اهم برنامه های استان محسوب می باشد.
وی با اشاره به اینکه کارگروه اشتغال، جلسه ای تشریفاتی نیست، گفت: تمام مسئولان باید در قالب یک تیم، برنامه ها را پیش ببرند.
شهبازی افزود: از دبیر کارگروه بانک ها گلایه داریم چراکه باید برای ارائه گزارش عملکرد بانک ها در خصوص اعطای تسهیلات اشتغالزایی حضور می یافت.
وی با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید مسئولیت پذیر باشند، عنوان کرد: موازی کاری معنا ندارد بلکه باید همه در یک خط و در قالب ید واحد در پیشبرد اهداف استان گام برداریم.
استاندار البرز گفت: سند آمایش سرزمین در شهرستان ها، ریل گذاری صحیحی برای پیشبرد اهداف استان است از این رو باید در شهرستان ها با توجه به ظرفیت ها اقدام، برنامه ریزی و عمل شود.
وی با اشاره به اینکه رونق صادرات غیرنفتی ماموریت ویژه ما در البرز است، افزود: جمعیت مهاجر البرز را فرصت می دانیم ولی باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا داشته باشیم و از ظرفیت های استان در این رابطه بهره برداری کنیم.
شهبازی عنوان کرد: در ازای جمعیتی که به استان وارد می شود باید اعتبارات لازم را نیز از بودجه ملی جذب کنیم و این امر با برنامه ریزی محقق می شود.
وی گفت: فرمانداران باید اشراف کامل به مسائل استان داشته باشند ولی در این رابطه دستگاه های اجرایی بعنوان تشکیلات حرفه ای باید در حوزه های مربوطه با قدرت عمل کنند.
استاندار البرز افزود: نباید رو به روی یکدیگر قرار گیریم بلکه باید در سایه تعامل و وفاق با توجه به نقشه راه و راهبردهای تعیین شده، حرکت کنیم.
6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.