به گزارش ایرنا، در هفته هفدهم لیگ دسته یک کشور، عصر شنبه اکسین البرز در ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان به مصاف تیم گل گهر می رود.
این بازی در حالی انجام می شود که اکسین محمد ابراهیمی مهاجم سرشناس خود را که در بازی گذشته هر 2 گل کرجی ها را در برابر شهرداری تبریز به ثمر رسانده بود در اختیار ندارد.
اکسین البرز پس از گذر از حاشیه ها، این روزها با سرمربی گری مجتبی حسینی توانسته روند رو به رشدی را در پیش گرفته و این هفته با روحیه ای مضاعف به مصاف وینگو و شاگردانش می رود.
این تیم توانسته در سه بازی اخیر، هفت امتیاز را کسب کند و هم اکنون در رده پنجم جدول لیگ دسته یک قرار دارد.
سرمربی اکسین البرز در خصوص بازی روز شنبه این تیم با گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگاران گفت: تمام تمرکز ما بر بازی آخر نیم فصل برابر این تیم است که بازی بسیار حساسی است.
سید مجتبی حسینی افزود: پس از این بازی در خصوص تقویت تیم و اینکه چه نقاطی را نیاز داریم ترمیم کنیم، تصمیم گیری خواهیم کرد.
مدیر عامل تیم فوتبال اکسین البرز نیز با بیان اینکه این تیم درگیر حاشیه ها نمی شود گفت: از این پس اکسین البرز با نام گل ریحان در لیگ یک حضور پیدا می کند.
حمید حمزلو افزود: این تیم برای حضور در لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان استانی است؛ هدف ما این است که در البرز مانده و در خدمت مردم این استان باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به فاصله کم امتیازات در بالای جدول بی شک صعود خواهیم کرد و بدون هیچ ادعایی به دنبال موفقیت هستیم.
حمزلو گفت: در صورتی که بر شرایط حاکم بر لیگ یک مسلط شده و درگیر حواشی و اتفاقات خاصی نشویم به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.
وی ادامه داد: اگر هم به این مهم نرسیم در لیگ یک مانده و سال آینده برای صعود برنامه ریزی بهتری خواهیم داشت.
تقابل اکسین البرز با 9 گل خورده و گل گهر با 30 گل زده می تواند دیدنی ترین بازی هفته لقب گیرد.
این دیدار حساس را پیمان فرخی مهرد با کمک های رحیم حاجی پور، مرتضی شهریاری و عبدالنبی پور خلف قضاوت و نادر جعفری نیز ناظر داوری است.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.