به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در نشست ستاد بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی البرز افزود: پرهیز از حاشیه سازی و قرار گرفتن تمام جناح ها در کنار یکدیگر برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی از ضرورت ها است.
وی گفت: اگر گرانی وجود دارد باید با همراهی به فکر حل آن بود و همه مسئولان متحد و همدل برای خدمات بیشتر به مردم تلاش کنند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی مردم را هدف گرفته اند و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارند.
وی بیان داشت : انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به بلوغ و تکامل رسیده لیکن با یک جنگ هوشمندانه ترکیبی ازسوی نظام سلطه مواجه است.
لطفی خاطرنشان کرد: دراین شرایط حساس و درمقابل جنگ هوشمندانه ترکیبی دشمنان باید نگاهی مانند جنگ تحمیلی هشت ساله داشت .
وی اظهار داشت: دراین شرایط هر دستگاه اجرایی به دور از رویه تشریفاتی باید سنگری برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
لطفی ادامه داد: امروز هرچه بیشتر باید از ظرفیت چهل سالگی انقلاب اسلامی برای مقابله با حربه های دشمن بهره ببریم.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در حالی به پیروزی رسید که هیچ یک از ابرقدرت ها در نظام 2 قطبی آن را باور نداشتند .
وی اضافه کرد: امروز دشمن هزینه های سنگینی برای رسیدن به اهداف خود صرف می کند که مهم ترین آن کاهش امید مردم و تطهیر نظام طاغوت است.
لطفی گفت: بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی نباید محدود به مناسبت ها باشد و درطول ایام مختلف سال ادامه یابد.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: امسال باشکوه ترین مراسم را در روز ملی استکبار ستیزی داشتیم و با در پیش بودن 9دی و 22 بهمن باید تمام تمهیدات دراین زمینه پیش بینی شود.
وی یاد آورشد: آمریکا از انقلاب سیلی خورده، بنابراین به دنبال ضربه زدن به آن است لیکن با پاسخ به شبهات و بیان دستاوردها این دشمن قسم خورده نظام اسلامی را ناکام ساخت.
وی اضافه کرد: امسال دهه فجر با ایام دهه فاطمیه (س) مصادف است که دراین زمینه باشئون
این ایام را رعایت کنیم .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.