دکترسیامک جبارنیا شامگاه جمعه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در تشریح جزئیات حادثه آتش سوزی در تاسیسات بیمارستان 150 تختخوابی امام حسین (ع) محمد شهر گفت: این حادثه نیمه شب گذشته رخ داد که بلافاصله توسط آتش نشانان مهار شد.
وی افزود: با توجه به قطع برق بیمارستان امام حسین (ع ) و انتشار دود در بخشی از سالن ها، 40 بیمار بستری ویژه این بیمارستان به سایر مراکز درمانی استان البرز از جمله بیمارستان های شهید مدنی ، کوثر، ثارالله ، شریعتی و کمالی انتقال یافتند.
جبارنیا خاطر نشان کرد که به محض وقوع حادثه، استاندار البرز دستور لازم برای رسیدگی به موضوع را صادر کرد و خود نیز تا عادی شدن خدمات دهی پیگیر اقدامات شد.
وی بیان داشت: به دنبال این حادثه، تیم های امدادی به صورت ویژه تا بامداد امروز به بیماران این بیمارستان خدمات ارائه دادند.
معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز بیان داشت: امروز با تلاش کارکنان شرکت توزیع برق استان البرزو سایر نیروهای فنی و مهندسی مشکل قطعی برق بیمارستان امام حسین (ع ) برطرف شد و تمام این بخش های این بیمارستان فعال است.
وی در خصوص وضعیت بیماران انتقال یافته به سایر مراکز درمانی استان البرز ، گفت: اکنون این بیماران در مراکز دیگر استان مراحل درمانی را خود سپری می کنند.
جبارنیا تاکید کرد که حادثه آتش سوزی تاسیسات بیمارستان امام حسین (ع) جزئی بود و دراین حادثه به هیچ کس آسیبی وارد نشد.
وی از همکاری و همراهی فرماندهی انتظامی استان البر ، شرکت توزیع برق استان ، شهرداری و آتش نشانی محمدشهر و مشکین دشت و سایر گروه های امدادی قدردانی کرد.
استان البرز حدود 17 بیمارستان دارد.
محمد شهر با 120 هزار نفر جمعیت در جنوب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.