معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: در هفته اول طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز، بیش از هزار واحد صنفی مورد بازدید و بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، سیامک آقایی با اشاره به طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی استان البرز، اظهار داشت: در هفته ابتدایی این طرح از یک هزار و 360 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که از مجموع این بازدید ها تعداد 272 مورد آن منجر به تشکیل پرونده شده است.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه گفت: تخلف گرانفروشی با 163 عنوان و عدم درج قیمت با 79 عنوان، بیشترین عناوین تخلف و کم فروشی با 3 عنوان و عدم صدور فاکتور با 19 عنوان، کمترین عناوین تخلف را به خود اختصاص داده اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: به لحاظ تعداد پروندهای تشکیل شده؛ تخلفات مربوط به مواد غذایی (اقلام سوپر مارکتی) با تعداد 60 پروند تنظیم شده در رتبه نخست و "میوه و تره بار" با 52 فقره پرونده در رتبه دوم قرار می گیرند.

آقایی درباره تعداد اکیپ‌های بازرسی اظهار داشت: در هفته اول این طرح به طور میانگین روزانه 32 نفر بازرس در قالب 16 اکیپ بازرسی در سطح استان، کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی را به عهده دارند.

بنا به گفته سیامک آقایی تمام 272 پرونده متشکله به تعزیزات حکومتی ارجاع خواهند شد و صدور رای نهایی درباره واحدهای صنفی بر عهده سازمان تعزیزات حکومتی است.

"طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی" از 10 آذر ماه توسط معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و با همکاری اتاق اصناف شهرستان های استان البرز آغاز شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.