محمدرضا حافظی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از الزمات اقتصاد مقاومتی برخورداری از نسلی ماهر و توانمند است که بخشی از این هدف با ساخت و توسعه هنرستانها
و گرایش دانش آموزان به سمت مهارت آموزی محقق می شود.
وی بیان داشت : بر این اساس جامعه خیرین مدرسه ساز با درک شرایط حساس کشور و نیاز آن به داشتن نسل های توانمند و با مهارت، طرح توسعه هنرستان ها را در برنامه کاری خود قرار داده است.
حافظی گفت: ساخت هنرستان و مراکز آموزشی فنی و حرفه ای نقش موثری در تقویت اقتصاد مقاومتی و پیشبرد برنامه های فنی در جامعه دارد.
وی یادآورشد: بیش از 650 هزار خیر مدرسه ساز در داخل و خارج از کشور فعالیت دارد که امید واریم با همت والای آنان ، هنرستان های خیرساز با روحیه جهادی ساخته شود.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: 21 سال از حرکت معنوی خیرین در امر مقدس مدرسه سازی در کشور می گذرد و امروز بنا به ضرورت کشور تلاش خیرین بر ساخت فضاهای آموزشی با نگاه مهارت آموزی معطوف شده است .
وی تاکید کرد: همه ما سرباز ولایت هستیم لذا برای خدمت به آینده سازان ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و این راه نیک را ادامه می دهیم تا دانش آموزان در فضایی مناسب تحصیل کنند و مهارت ببینند.
خیرین مدرسه ساز تاکنون حدود 50 هزار مدرسه در مناطق مختلف کشور احداث کرده اند.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.