رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، گفت: طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی که از دهم آذر ماه سال جاری آغاز شده با جدیت ادامه خواهد داشت و ممکن است بر اساس تحلیل ها و بازخوردها این طرح ویژه تا عید نوروز ادامه یابد.

به گزارش ایلنا، جهانگیر شاهمرادی در ارتباط با طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به اینکه این طرح به صورت استانی آغاز شده است از فرمانداران شهرستان ها تقاضا داریم که بر این امر نظارت داشته و بازرسان سازمان و اصناف موظف‌اند که با همکاری فرمانداران این طرح بزرگ را با قوت پیش برده و به سرانجام برسانند.

وی ضمن تاکید بر قانون مداری اصناف افزود: کلیه فروشگاه‌ها پس از فروش کالا یا خدمات خود باید فاکتور رسمی به خریدار ارائه کنند. همچنین تمامی فروشگاه‌ها در بحث تامین کالاهای خود باید در هنگام خرید، فاکتور رسمی اخذ کرده و این فاکتور را به بازرسان ارائه کنند که در این باره هیچ بهانه ای قابل قبول نیست.

شاهمرادی ضمن تقدیر از اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز تصریح کرد: بازرسی ادارات شهرستانی ما و بازرسی اصناف در شهرستان ها موظفند با جدیت تلاش کرده و هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و... را با دقت رصد کرده و قانون را با قاطعیت اجرا کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه ضمن ضروری خواندن ثبت کالا در سامانه جامع انبارها بیان کرد: هر فردی که کالایی در انبار داشته باشد و آن را در سامانه جامع انبارها معرفی نکند این عمل، احتکار تلقی شده و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

شاهمرادی در خاتمه از کلیه شهروندان البرزی درخواست کرد که هر گونه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور توسط واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.