معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرزگفت: تا پایان هفته آینده بخشی از پرداختی‌های معوق کارکنان بیمارستان‌ امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

به گزارش ایلنا، خسرو ارتقائی، گفت: در هفته اخیر چندین جلسه جهت بررسی مشکلات بیمارستان البرز با حضور استاندار محترم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نهادهای ذیربط برگزار شده است.

وی برخی مشکل این بیمارستان را ناشی از دولتی شدن تعرفه‌ها عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال 97 تعرفه بیمارستان امام خمینی (ره) 100 درصد دولتی شده در حالیکه مانند سایر بیمارستان های دولتی نمی‌تواند از بودجه دولتی استفاده کند به این دلیل که مربوط به سازمان همیاری شهرداری های استان است.

وی افزود: دولتی شدن نرخ تعرفه‌های بیمارستان، عامل کاهش درآمد و بروز مشکلات است.

وی با بیان اینکه در پرداختی‌های کارکنان و پرسنل بیمارستان امام خمینی در 7 ماه اخیر به تاخیر افتاده که علت آن کمبود نقدینگی بوده است،  اظهار داشت: طی هفته‌های آینده این پرداختی‌ها انجام می‌شود که اولویت نخست ما حقوق‌های عقب مانده پرسنل بیمارستان‌ها است.

کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج از ابتدای امسال با مشکل دریافت حقوق و مزایا مواجه شده و بارها از مسئولان تقاضای رفع مشکل کردند. 

وی افزود: مقرر شد در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تامین مالی را از طریق بودجه شهرداری‌های بزرگ استان، کرج و فردیس تامین کنند تا بیمارستان بتواند از این بحران مالی عبور کند.

وی افزود: این شهرداری ها می توانند  با تصویب در شورای شهر بخشی از حق عضویت  شان در سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها را پرداخت کنند تا برنامه تامین مالی بیمارستان امام خمینی(ره) از این طریق عملیاتی شود.

معاون استاندار در پاسخ به اینکه آیا واگذاری بیمارستان می‌تواند مشکلات موجود را حل کند، افزود: بله مشکلات مالی بیمارستان با واگذاری حل خواهد شد؛ دیروز هم جلسه‌ای برای بررسی موضوع واگذاری با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان همیاری ها و بنیاد شهید برگزار شد و مقرر شد ابتدا مشکلات معوقه بیمارستان حل شود .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.