به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز دوشنبه در آئین تجلیل از داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز افزود: این موضوع در سال های گذشته به علت ابهام قانونی محقق نشد لیکن اکنون سازمان مدیریت بحران کشور می تواند سهم 30 درصدی استان ها از بودجه بحران را به این مناطق بپردازد.
وی گفت: پیش ازاین اگر حادثه ای برای استانی رخ می داد لیکن دست فرمانداران از منابع اعتباری برای کمک به رفع بحران بسته بود.
کولیوند خاطرنشان کرد: در بودجه سال آینده برای جمعیت هلال احمر از محل منابع عمومی دولت و کشور سهم ویژه ای لحاظ خواهد شد.
وی درادامه به نقش موثر داوطلبان جمعیت هلال احمر درامدادرسانی به موقع اشاره کرد و گفت: با حضور این داوطلبان برنامه ها و آموزش ها معنی پیدا می کند و بدون توجه به این گروه مهم نمی توان به اهداف مدنظر دراین زمینه دست یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز نیز دراین آئین با اشاره به فعالیت های بی وقفه داوطلبان این جمعیت گفت: داوطلبان سرمایه های اصلی هلال احمر درمواقع بحرانی هستند.
ناصر چرخساز افزود: داوطلبان این جمعیت همواری دوشا دوش سایر اقشار جامعه در شرایط های مختلف جامعه برای تسکین آلام بشری فعال هستند.
وی اضافه کرد: داوطلبان درشرایط مختلف همیشه در راس امور برای خدمات رسانی آماده هستند و بدون چشمداشت مالی هرروز به تعداد آن ها افزوده می شود.
چرخ ساز افزود: افراد خیر ونیکوکار با مشارکت های مالی و با همفکری و مهارت تخصصی ما را کمک می کنند تا بتوانیم به جامعه هدف خدمات ارائه دهیم.
وی ادامه داد: استان البرز می تواند پایلوت بسیاری از برنامه ها و فعالیت های داوطلبانه در کشور باشد.
چرخ ساز گفت: این برنامه ها می تواند کمک به نیازمندان ،بیماران و محرومان در استان البرز باشد .
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: دراستان البرزبیش ازپنج هزار نفر داوطلب فعال وجود دارد که باید از وجود انها استفاده شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.