به گزارش ایرنا، ناصر مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ‌نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز با حضور ناشران در 130غرفه های اصلی و برنامه های جنبی از ٢٥ تا ٣٠ آذرماه ٩٧ در باغ گل ها پارک شهید چمران کرج برگزار می شود.
وی اضافه کرد: رونمایی از کتاب، عصر شعر، نقد کتاب، ایستگاه نقاشی و غرفه های ایثار، شهادت و امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
مقدم با اشاره به اینکه 13 ناشر از البرز در این نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز، تخفیف 20 درصدی خرید کتاب ارائه و مردم این استان می توانند از ساعت 14 الی 21 از غرفه های این نمایشگاه بازدید کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع واگذاری آگهی ها از طریق دادگستری اشاره و اظهار داشت: این موضوع سراسری بوده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال پیگیری آن است.

**سلب عضویت 2 نفر از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات البرز پذیرفته نشد
مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سلب عضویت 2 نفر از اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات البرز پذیرفته نشد اظهار داشت: از سه نفر اعضایی که سلب عضویت شده بودند تنها سلب عضویت یک نفر قبول و جایگزین آن مشخص شد اما دلایل برای 2 نفر دیگر کافی نبوده است.
وی ادامه داد: پیش از این عده ای از اعضای خانه مطبوعات استان درخواست برگزاری مجمع فوق العاده هیات مدیره را داده بودند که به دلیل طی نکردن مراحل قانونی، این درخواست پذیرفته نشد.
مقدم گفت: در صورتی که اعضای خانه مطبوعات البرز اصرار برای برگزاری این مجمع را دارند، بایستی طبق اساسنامه و بر مبنای قانونی عمل کنند که در نهایت درخواست آنها تقدیم هیات مدیره خانه با هدف برگزاری این مجمع داده می شود.
7414/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.