مهریار کرمی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این دانش آموزان از مدرسه شهدای راه انقلاب آموزش و پرورش ناحیه سه کرج توانست در جشنواره و کنگره بین المللی علوم و فناوری های سلول های بنیادی و پزشکی به برتر کشوری دست یابد.
وی تصریح کرد: سومین جشنواره ملی وکنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی هفته گذشته در مرکز همایش های بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد .
کرمی خاطرنشان کرد: ژینا اکبری در محور دست سازه ها و با عنوان طرح مولاژ کمک آموزشی سلول های بنیادی دراین رقابت ها شرکت کرد.
وی در ادامه به کاربرد مولاژ کمک آموزشی سلول های بنیادی پرداخت و اضافه کرد: آشنا شدن طیف مختلفی از دانش آموزان با مفاهیم و آموزش های سلول های بنیادی به شکل ملموس و عینی ، قابلیت تدریس و آزمون این مولاژ در کلاس درس و همچنین طراحی آن به صورت سبک ، نشکن و با خاصیت آهن ربایی از جمله فواید این طرح دانش آموز البرزی است.
کرمی ادامه داد: دراین جشنواره دانش آموزان البرزی آثار خود را در محور دست سازه ، فناوری های دیجیتال و ایستگاه های آموزشی به نمایش گذاشتند.
وی گفت: دانش آموزان البرزی با ارائه کارگاه های شبیه سازی و ژن درمانی ، به 2 زبان فارسی و انگلیسی برای میهمانان و محققان داخلی و خارجی، به تشریح و تبیین مقالات علمی خود پرداختند.
استان البرز 450 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.