به گزارش ایرنا، علی محمد خان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرج افزود: بسیج دانشجویی با فرمان امام راحل (ره) برای دفاع از انقلاب و جلوگیری از نفوذ غرب و شرق در کشور تشکیل شد.
وی ادامه داد: امروز همان جنگ ها و توطئه های دشمنان به شکل دیگری در جامعه سربرآورده و نه دشمنی آمریکا علیه ایران اسلامی کاهش یافته و نه ملت ایران اسلامی از آرمان های خود دست برداشته است.
وی اضافه کرد: عرصه جنگ امروز فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بوده که دانشجویان با نقش روشنگرانه خود باید وارد عمل شوند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز گفت: امروز شاهد آن هستیم که دانشجویان بسیجی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی موفقیت های چشمگیری بدست آورده اند.
وی افزود: بهترین راه مبارزه با امریکا خدمت به مردم است که در این زمینه بسیج دانشجویی با برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم در خط مقدم این جنگ قرار گرفت.
وی با بیان اینکه مطالبه گری در مورد آرمانهای انقلاب از وظایف اصلی دانشجویان بیدار است خاطرنشان کرد: براین اساس مطالباتی در البرز مطرح می شود که از جمله آن می توان به اقدامات انجام شده در خصوص اقتصاد مقاومتی، رسیدگی به وضعیت کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ، اقدامات انجام شده در زمینه تسهیل ازدواج جوانان اشاره کرد.
وی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواست تا طرح نظام رتبه بندی معلمان که از اردیبهشت 96 روی زمین مانده را مورد رسیدگی قرار دهند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز گفت: در برابر معاهده بین المللی که رئیس جمهوری امریکا با بی اعتمادی پاره می کند و اروپا هم اعلام برائت نمی کند باید در صف های متحد و همدل از مشکلات عبورکرد.
وی در پایان بیانیه ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز به مناسبت 16 آذر را قرائت کرد.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.