به گزارش روز جمعه ایرنا ، عزیزالله شهبازی روز جمعه با انتشار پیامی به مناسبت روز دانشجو اظهار داشت: 16 آذر ماه سالروز شهادت سه دانشجو ایرانی در سال 1332 در اعتراض به سفر معاون رییس جمهور آمریکا به ایران، نقطه عطفی در جنبش دانشجویی کشورمان شد.
شهبازی تصریح کرد: این حرکت انقلابی و استکبار ستیز دانشجویان عاملی گردید تا از طریق پیوند با فرهنگ شهادت و آگاهی بخش، راهی ماندگار در مسیر استقلال‌طلبی و آزادی خواهی و اعتقاد و باور به حق، حاکمیت مردم بر سرنوشت خود در تاریخ مبارزات ملت حماسه آفرین ایران ثبت شود .
سرپرست استانداری البرز گفت: این راه پر افتخار با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 به نقطه اوج رسید و به یک الگوی ماندگار در تاریخ ملت ایران تبدیل شد.
وی اضافه کرد: همچنین روز دانشجو فرصتی برای تأکید بر اهمیت علم آموزی و حقیقت جویی و یادآور ضرورت تقویت ایمان و افزایش روحیه نقادانه برای خدمت به کشور است.
شهبازی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، از 16 آذرماه به عنوان نماد آزادگی دانشجویان بیدار و آگاه تعبیر کرد و فرا رسیدن این روز را به دانشجویان و دانشگاهیان کشور و استان البرز تبریک گفت.
وی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان فهیم و فرهیخته میهن اسلامی در تقویت و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان متعهد و کوشا باشند.
8029/6993
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.