به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز پنجشنبه در نشست رسیدگی به مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره) ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در حل مشکلات بیمارستان امام خمینی (ره ) و کارکنان آن افزود: به عنوان نماینده دولت و نظام درصدد اتخاذ تدبیری اساسی برای حل این مشکل هستیم.
وی اضافه کرد: در این نشست تصمیم هایی در چارچوب قوانین و مقررات و به منظور تسریع در رفع مشکلات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) اتخاذ شده است.
شهبازی افزود: تعیین تکلیف بیمارستان باید در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی خاطر نشان کرد: تجهیزات و امکانات بیمارستان امام خمینی (ره) یک ظرفیت بزرگ برای استان متراکم و پرجمعیت البرز محسوب می شود از این رو باید با تعامل و همراهی مجموعه استان نسبت به حل این مشکل اقدام کرد.
وی افزود: در دولت تدبیر و امید اقدامات بزرگی در حوزه درمانی البرز صورت گرفته که طی این مدت سرانه تخت بیمارستانی از 1.2 تخت برای هر یک هزار نفر به چهار تخت برای هر یک هزار نفر ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه تعیین شرایط دوره واگذاری بیمارستان امام خمینی (ره ) به معنی عدم مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان همیاری شهرداری های استان نیست، گفت: مجموعه استان کمک کار هستند تا در ابتدا مطالبات مالی بیمارستان، سپس تعیین تکلیف و سودآوری آن مشخص شود.
عدم پرداخت حقوق و مزایای کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) در ماه های اخیر و تجمع های گلایه آمیز همراه شده است .
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.