پرسنل بیمارستان امام خمینی بار دیگر نسبت به عدم پرداخت حقوق یکسال گذشته خود و این بار روبروی استانداری البرز اعتراض کرده و خواستار حل مشکلات‌شان شدند این در حالی است که خبرنگار ایلنا پس از چندین بار تماس تلفنی با مسئولان این استانداری،هیچ یک از معاونان و مدیران آن حاضر به پاسخگویی دراین باره نشدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کارکنان بیمارستان فوق تخصصی امام خمینی کرج به دنبال اعتراضات اخیر خود، ظهر امروز- چهارشنبه 14 آذرماه جاری - روبروی استانداری البرز، تجمع کردند. 

اعتراضات در حالی آغاز ‌شد که این کارکنان بیش از یکسال است که حقوق خود را دریافت نکرده و در بلاتکلیفی بسر‌می برند. امروز نیز در سی و سومین تجمع خود با در دست داشتن پلاکاردهایی مبنی بر سکوت مسئولان، لب به اعتراض و شکایت گشودند. 

تعدادی از پرسنل و پرستاران که با لباس‌های محل خدمت در این تجمع شرکت کردند ادعا کردند در یکسال گذشته هیچ یک از مسئولان به درستی پیگیر مشکلاتشان نبوده و فقط با وعده و وعید در صدد ساکت کردن صدای پرسنل برآمدند.

یکی از آنها به خبرنگار ایلنا، گفت: ماه‌ها اعتراض کردیم اما هنوز به پولی که حق ماه‌ها تلاش، خدمت و کار در بیمارستان امام خمینی است، نرسیدیم.

وی ادامه داد: با وجود مراجعه بیماران کلیوی، بخش دیالیز بیمارستان هم، تعطیل شد که این سرگردانی، آنها را با وجود مشکل به سمت مراکز دیالیز تهران، کشانده است.

این معترض که خود را یکی از نیروهای رسمی بیمارستان معرفی کرد، تاکید داشت: بیمارستان  امام خمینی با وجود وسعت و تجهیزات خوب به دلیل سوء مدیریت، ماه‌ها به ورشکستگی رسیده و در این میان پرسنل بیمارستان بیشترین لطمه از این بی تدبیری را به خود دیده‌اند.

یکی دیگر از معترضان از اختلاف خانوادگی خود گفت و ادامه داد: ماه‌ ها است که همسرم به دلیل وضعیت زندگی و کار بدون حقوق من از خانه‌ام رفته و درخواست طلاق دارد. با این‌حال هزینه زندگی در شرایط اقتصادی کشور، ادامه زندگی را حتی برای خودم نیز سخت کرده است.

این پرستار اضافه کرد: ای کاش مسئولان یک لحظه خودشان را جای ما بگذارند و مشکلات ما را درک کنند، شاید سکوتشان شکسته شود.

یکی از بانوان حاضر در این جمع به مشکلات جسمی خود اشاره کرد و گفت: من برای درمان و اجاره منزل پولی ندارم و با وجودی که ماهها از بدهی اجاره مسکن من گذشته است، شرمنده فرزندانم هستم که روز به روز وضعیت زندگی مان سخت تر می شود.

بانوی دیگر خبر داد: طی دو هفته گذشته که از تجمعات اخیر می گذرد، هیچ یک از مسئولان پای درد دل ما ننشسته اند و درصدد رفع آن بر نیامدند و به‌رغم میل باطنی خود، ما بانوان مجبوریم برای احقاق حق خود در کوچه و خیابان روبروی شهروندان، غریبه و  آشنا، هر روز جمع شویم تا شاید یکی به دادمان برسد.

این بانو ادامه داد: من هم یک زن هستم و برای گرفتن پول حلال از زندگی و فرزند خودم گذشتم تا به اقتصاد زندگی کمک کنم اما نه تنها به دستمزد خود نرسیدم بلکه مجبورم هر روز حق مسلم خودم را مطالبه کنم اما کو گوش شنوا؟

یکی از پرستاران گفت: مشکلات ما از زمانی شروع شد که تعرفه بیمارستان دولتی شد و پزشکان از بیمارستان رفتند. دیگر بیماران، پذیرش نمی شوند و با وجودی که شهروندان باید از تجهیزات و امکانات خوب بیمارستان، استفاده کنند، بیمارستان خالی از بیمار است.

معترضان حاضر یک صدا از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی، درخواست کمک داشتند و ادعا کردند با توجه به اینکه نمایندگان مجلس با رای آنها که بخشی از مردم کرج هستند به مجلس راه یافتند، توقع دارند صدایشان شنیده و مشکلاتشان حل و فصل شود.

 با وجود 2 ساعت اعتراض پرسنل بیمارستان امام خمینی، روبروی استانداری البرز، هیچ مسئولی پاسخگو نبود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.