سرپرست استانداری البرز گفت: تشکیل کارگروه فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان های البرز مورد تاکید است چراکه فرمانداران به‌عنوان نمایندگان دولت در شهرستان ها با اختیارات خود می توانند در این راستا نقش آفرین باشند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که امروز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه طبق اظهارات مدیر کل صمت استان مبنی بر اینکه تاکنون 248 میلیارد تومان تسهیلات در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اعطا شده، افزود: در این راستا استان البرز همچنان در جایگاه اول کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: بانک ها بنگاه های اقتصادی هستند که در زمینه های مختلف کار می کنند بنابراین انباشت پرونده های اعطای تسهیلات را نمی توان تنها از جانب آنها دید بلکه گاهی عدم توجیه مناسب طرح ها و پیگیری نکردن به موقع آنها موجبات این امر را فراهم می کند.

شهبازی گفت: اقدامات برخی بانک ها در حوزه تسهیل و رفع موانع تولید و ایجاد بسترهای اشتغال بسیار خوب و قابل تقدیر است که انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد فرمانداران و مدیران دستگاه های ذیربط در راستای رونق تولید، افزود: باید طرح ها و برنامه ها با اهتمام ویزه تا رسیدن به تسهیلات و ایجاد شغل دنبال شوند.

سرپرست استانداری البرز با تاکید بر ضرورت تقویت صنایع کوچک و متوسط استان، اضافه کرد: اشتغال های ایجاد شده در حوزه های مختلف باید توسط کارگروهی تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و آمار دقیقی ارائه شود.

وی گفت: باید تدابیری اتخاذ شود که تسهیلات مصوب در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید البرز جذب و بهره برداری شود از این رو از مدیران بانک ها انتظار همراهی بیشتری وجود دارد.

شهبازی افزود: تشکیل کارگروه فرعی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان های البرز مورد تاکید است چراکه فرمانداران بعنوان نمایندگان دولت در شهرستان ها با اختیارات خود می توانند در این راستا نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به اهمیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در استان، عنوان کرد: بر این اساس باید برای سرمایه‌گذاران فرش قرمزی از حمایت‌های لازم پهن کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.