به گزارش ایرنا، حسین ثوری روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات بوکس البرز افزود: اهداف کلی و برنامه های فدراسیون بر مبنای این سند راهبردی تدوین شده و انتظار ما از هیات های استانی نیز این است که برای تحقق برنامه ها بر اساس آن گام های بلند بردارند.
وی اضافه کرد: با هدف ارتقای ورزش بوکس در کشور، امسال مسابقات مناطق را در سه رده سنی برگزار و جریان سازی خوبی در بوکس کشور صورت گرفته تا این ورزش را آن طور که شایسته است معرفی کنیم.
ثوری با بیان اینکه برندسازی یکی دیگر از برنامه های مهم فدراسیون است اظهار داشت: در رسانه هایی مانند صدا و سیما، ورزش بوکس پخش تلویزیونی ندارد که علت عمده تقصیر بر گردن خود ما است که نتوانسته ایم آنچنان که باید زیبایی های این ورزش را معرفی کنیم.
وی ادامه داد: رکوردهای خوبی در کشور در بوکس زده شده که نوید آینده درخشانی را برای این رشته ورزشی می دهد.
رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اطلاع رسانی در فدراسیون خاطر نشان کرد: یکی از برنامه ها که در این سامانه طراحی شده این است که از طریق اپلیکیشن بتوان مسابقات بوکس را به نمایش گذاشت.
ثوری ادامه داد: برای ارتقای توان داوران و مربیان کشور در مسابقاتی که اسفند ماه امسال در چابهار برگزار می شود از داورهای مطرح دنیا دعوت کرده ایم.
وی گفت: برگزاری دوره های تربیت مدرس و استفاده از تجربیات مربیان خارجی از دیگر برنامه هایی است که از سوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران برای رشد این ورزش در کشور صورت خواهد گرفت.
ثوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت های البرز در رشته بوکس افزود: این استان رنگین کمان اقوام است و باید از این ظرفیت ارزشمند برای کشف استعدادهای بیشتر در این رشته ورزشی بهره گیریم.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز گفت: روسای هیات های ورزشی علاوه بر کرج، به توسعه ورزش در تمامی شهرستان های استان نیز اهتمام و برای آنها برنامه داشته باشند.
امیر غفرانی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 40 میلیارد ریال به هیات های ورزشی این استان از سوی اداره کل کمک مالی شده افزود: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حامی های ورزشی نیز از دیگر برنامه هایی است که هیات های ورزشی باید در برنامه های خود داشته باشند.
وی اضافه کرد: اسناد و مدارک هیات های ورزشی باید شفاف باشد چرا که دستگاه های نظارتی در استان بر روی هیات های ورزشی نظر ویژه ای دارند، باید کارهایمان را به درستی انجام بدهیم تا بتوانیم به موقع به صورت شفاف جوابگو باشیم.
غفرانی در بخش دیگری از سخنان خود به 75 سالن ورزشی در البرز اشاره و گفت: از این تعداد 24 سالن روستایی و مابقی شهری هستند، تعداد زیادی از سالن ها را برای تمرین ورزشکاران بازسازی کردیم اما نیاز است تا هیات های ورزشی استان با رایزنی با سایر ادارات و دستگاه ها بتوانند از ظرفیت های ورزشی و سالن های تمرین آنها نیز بهره گیرند.
وی با بیان اینکه در بخش آموزشی در استان نیاز است که اقدامات بیشتری صورت گیرد افزود: یکی از مهم ترین برنامه های امسال ورزش و جوانان البرز، توسعه آموزش و به روز رسانی ورزشکاران، مربیان و داوران است.
با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بوکس البرز، از مجموع سه نفر کاندیدای ریاست این هیات، با انصراف یکی از کاندیداها و عدم حضور کاندیدا دیگر، پژمان بختیاریان با کسب 16 رای به عنوان رئیس هیات بوکس این استان انتخاب شد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.