مهدی مهرور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: براین اساس تیم های هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی با استقرار در محدوده های پر رفت و آمد آماده خدمات رسانی به بیماران قلبی، ریوی و سایر افراد هستند.
وی گفت: دستگاه های خدماتی و امدادی استان البرز امروز به حالت آماده باش درآمده و این شرایط تا ظهر چهارشنبه پایدار خواهد بود.
مهرور بیان داشت: جلوگیری از تردد وسایل نقلیه موتوری دارای پلاک شخصی، عمومی و دولتی فاقد برچسب معاینه فنی معتبر در سطح شهر توسط عوامل راهنمایی و رانندگی از جمله اقدامات برای کاهش آلودگی هوا است .
وی گفت: ضرورت دارد از انجام تمام فعالیت های عمرانی که سبب تشدید آلودگی هوا می شود؛ مانند ساخت و سازهای شهری، پروژه های عمرانی شهرداری شهرداری ها جلوگیری شود.
مدیرکل مدیریت بحران البرز افزود: تهیه، توزیع و الزام استفاده از ماسک استاندارد توسط کارکنانی که حضور فیزیکی در سطح شهر به عنوان وظیفه خدمتی آنها مشخص شده است (مانند راهنمایی و رانندگی و شهرداری) ضروری دارد.
وی اظهار داشت : استفاده از سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع استان ممنوع است.
مهرور، بر لزوم تطبیق ساعات کار حمل و نقل همگانی با ساعات کار اداری و مراکز آموزشی تعیین شده توسط کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا تاکید کرد.
وی افزود: به کارگیری حداکثر توان ناوگان حمل و نقل همگانی در جابه جایی مسافر (با لحاظ نمودن سلامت کامل خودرو های موجود) شرکت ها و سازمان های حمل و نقل همگانی (اتوبوسرانی، تاکسیرانی و شرکت های حمل و نقل تحت پوشش شهرداری ها ضرورت دارد.
هوای البرز حدود چهار روز است که در وضعیت ناسالم قرار دارد.‌
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.