شهردار و معاونان شهرداری فردیس از پروژه‌های عمرانی سطح شهر بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، منوچهر غفاری در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر فردیس، ضمن بررسی روند پیشرفت پروژه‌ها، تاکید کرد: مدیریت شهری رویکرد پیاده محوری و دوچرخه محوری را در همه پروژه های عمرانی شهر دارد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به سلامت شهروندان، عنوان کرد: ورزش و پیاده روی در هوای آزاد یکی از حقوق شهروندی به شمار می رود که مدیریت شهری فردیس در صدد است، این مهم را در پروژه های عمرانی در دست اجرا، لحاظ کند.

 شهردار و معاونان شهرداری فردیس از پروژه های بلوار مپنا، زیرپل شهید کلانتری و پارک شهرک وحدت بازدید کردند.

مپنا بلواری با طول ۲.۵ کیلومتر و عرض ۵۰ متر است که علاوه بر استفاده محلی، از لحاظ صنعتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیریت شهری فردیس در نظر دارد مجموعه‌ای  از پروژه‌های عمرانی را در بلوار مپنا احداث کند به همین منظور حدود ۷ میلیارد تومان برای احداث آن در نظر گرفته شده است. پیاده راه سازی و احداث ۵۰ هزار متر مربع باند فضای سبز از جمله اقدامات عمرانی در این بلوار به شمار می رود.

پارک شهرک وحدت نیز، پارکی ۳ هزار متری است که مدیریت شهری فردیس برای احداث آن حدود ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده است.

مدیریت شهری فردیس در نظر دارد زیر پل شهید کلانتری فردیس را به فضای مفرحی برای شهروندان تبدیل کند. این پروژه در دهه فجر به بهره برداری می رسد و برای احداث آن حدود ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.