به گزارش ایرنا،مهدی جوهری روز دوشنبه، در همایش روز جهانی ایدز که در باشگاه فرهنگی،ورزشی شهرداری کرج برگزار شد،اظهارداشت: اینکه به صورت سنتی پلیس در مدارس حضور داشته باشد و دانش آموزان را با آسیب های مواد مخدر آشنا کند،مخالف هستم.
وی ادامه داد: استدلال ما این است که مطالب مناسب سن مقطع دبیرستانی را نباید به دبستان ارائه داد.
جوهری خاطر نشان کرد: موادمخدری مانند، شیشه، گل و غیره را به بچه های دبستانی آموزش می دهیم که کنجکاو شوند و به دنبال این مواد مخدر بروند.
این مسئول با اشاره به اینکه روش ما باید به گونه ای باشد که از آسیب های اجتماعی پیشگیری کند، افزود: این روش ها نباید کودکان، نوجوانان و جوانان را ترغیب کند که به سمت آسیب های اجتماعی بروند.
وی گفت: آموزش های ما باید در بحث فرزند پروری مهارت های دهگانه باشد.
وی ادامه داد: باید به فرزندانمان مهارت نه گفتن و حل مسائله را یاد بدهیم زیرا آسیب های مختلفی مانند ایدز، مواد مخدر و غیره در اطراف کودکان و نوجوانان وجود دارد و باید آنان آگاه کرد.
جوهری با بیان اینکه موضوعی مانند ایدز را نباید به صورت مستقیم و راه های انتقال آن را به کودکان دبستانی ارائه داد،گفت: اینکه ایدز از چه راه هایی به انسان منتقل می شود به کودکان بگوئیم روشی نادرست است.
این مسئول اظهارداشت: آموزش ها باید در سطح اولیاء باشد و پیشگیری رشد مدار در کشورهای دیگربه آن می پردازد که آموزش ها تا سن 18 سال و متناسب با سن فرزندان انجام شود.
همایش یک روزه ایدز با شعار روز جهانی ایدز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و تعدادی از افراد ناقل ویروس اچ.آی.وی در کرج برگزار شد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.