به گزارش ایرنا، رئیس هیات دوچرخه سواری البرز در مراسم پایانی این رقابت ها گفت: این دوره از مسابقات با حضور 64 دوچرخه سوار درقالب 18 تیم از استان های مختلف کشور از روز شنبه هفته جاری در اردوگاه شهید رجایی محمدشهر کرج آغاز شد.
مجید سبزه پرور افزود: در رشته«بی .ام . ایکس » Bmx متولدین 1385، بهار ملکی از البرز (الف)، آیدا آسیا نژاد از اصفهان و ملینا شوندی از البرز(ب) به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی متولدین 84 مهدیس پناهنده از فارس، صبا بابائیان از البرز (الف) و زهرا شهیدی از اصفهان به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.
در رده سنی متولدین سال 83، نگار کریمی از فارس، فاطمه حسین خوائی از اراک و فرانک شاه زیدی از اصفهان، رده سنی متولدین 82 زهرا حیدری از البرز (الف)، لیلا حیدری از خراسان رضوی و شیما یوسفیان از البرز (ب)به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
سبزه پرور گفت: همچنین در رشته مهارتی متولدین سال 85، آیدا آسیا نژاد از اصفهان، پارمیدا خضرنجات از فارس و ملینا شوندی از البرز(ب)، رده سنی متولدین 84 زهرا شهیدی از اصفهان، فاطمه قاسمی از البرز(ب) و مهدیس پناهنده از فارس، رده سنی متولدین 83 فرانک شاه زیدی از اصفهان، سارا حیدری از خراسان جنوبی و نگار کریمی از فارس، ررده سنی متولدین 82 زهرا حیدری از البرز (الف)، زهرا نوذری از فارس و لیلا حیدری از خراسان رضوی به ترتیب مقام های برتر را از آن خود کردند.
وی افزود: در رشته تایم تریل در رده سنی متولدین 85، آیدا آسیانژاد از اصفهان، یکتا غلامرضایی از خراسان رضوی و بهاره مهری از گلستان، درده سنی متولدین 84 فاطمه دادگر از آذر بایجان شرقی، مهدیس پناهنده از فارس و کیمیا توکلی از خراسان رضوی، دده سنی متولدین 83 ساناز ایرانمنش از کرمان، نگار کریمی از فارس و فرانک شاه زیدی از اصفهان، در رده سنی متولدین 82 حنانه دادگر از آذربایجان شرقی، لیلا حیدری از خراسان رضوی و زهرا حیدری از البرز(الف) توانستند مقام های برتر را از آن خود کنند.
120ورزشکار به صورت حرفه ای و بیش از 800 ورزشکار آماتور در استان البرز در رشته دوچرخه سواری مشغول به فعالیت هستند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.