پویا سیف پناهی روز یکشنبه پیش از بازی اکسین و پرسپولیس پاکدشت( استقلال جنوب) در گفت وگو با ایرنا افزود: در هفته های ابتدایی لیگ دسته یک کشور، نتایج خوبی کسب کرده ایم، اما در ادامه با اینکه در برخی بازی ها مستحق پیروزی بودیم نتوانستم بازی ها را با برد پشت سر بگذاریم.
وی اضافه کرد: این موضوع سبب شد تا تیم از لحاظ روحی و روانی دچار افت شده و نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم، اما در ادامه با تغییری که در کادر فنی به وجود آمد موجب شد تا همه بازیکنان سعی کنند که خودشان را بیشتر نشان دهند که این موضوع شوک خوبی به تیم وارد و نتیجه خوب بگیریم.
سیف پناهی گفت: پرسپولیس پاکدشت تیم خوبی است و در هفته های اخیر نتایج خوبی توانسته کسب کند، اما تیم ما نیز فوتبال روانی را به نمایش می گذارد و در این بازی با انگیزه فراوان به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به داوری ها اشاره و خاطر نشان کرد: داوری ها به گونه ای بوده که در بعضی مسابقات خوب و در برخی بازی ها متضرر شدیم که ممکن است به دلیل حساسیتی باشد که بر روی اکسین به دلیل اینکه به نظر می رسد بیشتر از سایر تیم ها برای هزینه کرده بوجود آمده است.
اکسین البرز در هفته پانزدهم لیگ دسته یک کشور عصر یکشنبه به مصاف پرسپولیس پاکدشت می رود.
این تیم هم اکنون با 16 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.